2009-09-07, 02:06
Medlem
Fridaynights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrgus
Betyder?

Give.

Ungefär samma typ av förkortning/slang som ditt sk. "soso"
Citera
2009-09-07, 04:09
Medlem
Porryhatters avatar
--------------------------------------------------------------------------
Patch 1.13
--------------------------------------------------------------------------

FEATURES

Har precis börjat en hardcore conc barbar. Needar bara döda Diablo så att jag kan börja med baalruns. En tapper melee paladin skulle hjälpa mig men döda sig själv med helvetes debuffen hos Dibbe . Dock kunde jag inte ta hans gear som han ville då jag blev trängd i ett hörn utan att kunna klicka på TP'n. Så jag blev tvungen att quitta .

Vad säjer ni om vad jag bör ha för merc? Might vore ju bra, men är också sugen på def auran. Är prayer helt värdelös? Tycker att den borde vara bra när man har så mycket defense. Annars Freeze eller Blessed aim? Thorns är ju värdelös då fienden kommer missa mig så mycket.
Citera
2009-09-07, 04:13
Bannlyst
Nu blir jag jäkligt sugen på att lira igen, synd bara att expansionpacket krävs
Mitt konto (mina karaktärer) blev raderat för att jag var inaktiv för länge, herregud jag menar, måste man lira D2 hela tiden? På WoW så finns karaktärerna iallafall kvar.
Citera
2009-09-07, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sakrasonto
Nu blir jag jäkligt sugen på att lira igen, synd bara att expansionpacket krävs
Mitt konto (mina karaktärer) blev raderat för att jag var inaktiv för länge, herregud jag menar, måste man lira D2 hela tiden? På WoW så finns karaktärerna iallafall kvar.
Står det "expired" under gubbarna eller? Isåfall är de inte borta, de har tagit bort dom från laddern bara(tror jag iallafall).
Citera
2009-09-07, 09:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sixerzi
Står det "expired" under gubbarna eller? Isåfall är de inte borta, de har tagit bort dom från laddern bara(tror jag iallafall).
Ja, vet du hur man kan spela med dem igen?
Citera
2009-09-07, 09:48
Medlem
På grund utav att jag nu går arbetslös i norge och väntar på papper ifrån skattekontoret tänker jag spela D2 hela dagen. Jag kommer använda 3 olika acounts om någon vill spela är det bara att hojta. Alla mina gubbar är Ladder.

Sir_anor1
Haddebadde
Hasse_2

Någon som vill Uta lite sen så har jag en gooouzo smite
Citera
2009-09-07, 10:03
Medlem
FonziEEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speedway
På grund utav att jag nu går arbetslös i norge och väntar på papper ifrån skattekontoret tänker jag spela D2 hela dagen. Jag kommer använda 3 olika acounts om någon vill spela är det bara att hojta. Alla mina gubbar är Ladder.

Sir_anor1
Haddebadde
Hasse_2

Jag addar senare ikväll!
Citera
2009-09-07, 13:31
Medlem
armbenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sakrasonto
Ja, vet du hur man kan spela med dem igen?
testa att spela med den som vanligt?
dom försvinner bara om det står expired och någon har gjort en ny gubbe med samma namn.
spela bara som vanligt med den.
Citera
2009-09-07, 17:03
Medlem
Porryhatters avatar
KUKEN! Så blev min HC baba dödad av en jävla horunge med "no town hostile hack" Fan vad lack man blir....
Citera
2009-09-07, 17:40
Medlem
Holmquists avatar
Ny BvC på softcore non-ladder!

Account och karaktär - Enable, adda!
Citera
2009-09-07, 18:05
Medlem
erections avatar
Fint hitta en Shako på första mephrunnen idag. Hittar massor av unika ringar hela tiden. Tre st idag (Dwarf, Raven och Nagel) senaste veckan har jag också funnit en annan Raven och Carrion Wind. Inte de bästa ringarna dock. ;(

Kör med en Orb/Meteor/Fireball sorc och Venom assassin som är skitrolig att spela med.
Citera
2009-09-07, 23:54
Medlem
Irfas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speedway

Sir_anor1
Haddebadde
Hasse_2

haha! anade att du också hängde här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in