Ne, skoja bara. Ville göra en favorit i repris, från när dom släppte den patchen i WC3.
Har precis börjat en hardcore conc barbar. Needar bara döda Diablo så att jag kan börja med baalruns. En tapper melee paladin skulle hjälpa mig men döda sig själv med helvetes debuffen hos Dibbe . Dock kunde jag inte ta hans gear som han ville då jag blev trängd i ett hörn utan att kunna klicka på TP'n. Så jag blev tvungen att quitta .
Vad säjer ni om vad jag bör ha för merc? Might vore ju bra, men är också sugen på def auran. Är prayer helt värdelös? Tycker att den borde vara bra när man har så mycket defense. Annars Freeze eller Blessed aim? Thorns är ju värdelös då fienden kommer missa mig så mycket.
Nu blir jag jäkligt sugen på att lira igen, synd bara att expansionpacket krävs
Mitt konto (mina karaktärer) blev raderat för att jag var inaktiv för länge, herregud jag menar, måste man lira D2 hela tiden? På WoW så finns karaktärerna iallafall kvar.
Nu blir jag jäkligt sugen på att lira igen, synd bara att expansionpacket krävs
Mitt konto (mina karaktärer) blev raderat för att jag var inaktiv för länge, herregud jag menar, måste man lira D2 hela tiden? På WoW så finns karaktärerna iallafall kvar.
Står det "expired" under gubbarna eller? Isåfall är de inte borta, de har tagit bort dom från laddern bara(tror jag iallafall).
På grund utav att jag nu går arbetslös i norge och väntar på papper ifrån skattekontoret tänker jag spela D2 hela dagen. Jag kommer använda 3 olika acounts om någon vill spela är det bara att hojta. Alla mina gubbar är Ladder.
Sir_anor1
Haddebadde
Hasse_2
Någon som vill Uta lite sen så har jag en gooouzo smite
På grund utav att jag nu går arbetslös i norge och väntar på papper ifrån skattekontoret tänker jag spela D2 hela dagen. Jag kommer använda 3 olika acounts om någon vill spela är det bara att hojta. Alla mina gubbar är Ladder.
Sir_anor1
Haddebadde
Hasse_2
testa att spela med den som vanligt?
dom försvinner bara om det står expired och någon har gjort en ny gubbe med samma namn.
spela bara som vanligt med den.
Fint hitta en Shako på första mephrunnen idag. Hittar massor av unika ringar hela tiden. Tre st idag (Dwarf, Raven och Nagel) senaste veckan har jag också funnit en annan Raven och Carrion Wind. Inte de bästa ringarna dock. ;(
Kör med en Orb/Meteor/Fireball sorc och Venom assassin som är skitrolig att spela med.
Sir_anor1
Haddebadde
Hasse_2