2009-09-08, 00:17
Medlem
Porryhatters avatar
Jag har tappat suget rejält efter att min HC baba blev Tppk'ad av någon fitta. Någon som lirar i någon HC clan eller bara polare som jag kan joina upp med, om jag nu ger Hardcore en ny chans. Det är på tok för svårt att lira ensam/public games.
Citera
2009-09-08, 00:29
Medlem
FonziEEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speedway
På grund utav att jag nu går arbetslös i norge och väntar på papper ifrån skattekontoret tänker jag spela D2 hela dagen. Jag kommer använda 3 olika acounts om någon vill spela är det bara att hojta. Alla mina gubbar är Ladder.

Sir_anor1
Haddebadde
Hasse_2

Någon som vill Uta lite sen så har jag en gooouzo smite

Addad!
Citera
2009-09-08, 01:17
Bannlyst
Min kompis snackar om att man kan tanka ner D2+LoD ifrån deras officiella hemsida och att man kan adda sina CDkeys sen till dem, stämmer det?

(Min LoD skiva har paja och jag vill verkligen lira D2 nu!)
Citera
2009-09-08, 01:34
Medlem
Jahlexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petta99
Min kompis snackar om att man kan tanka ner D2+LoD ifrån deras officiella hemsida och att man kan adda sina CDkeys sen till dem, stämmer det?

Vet inte om det går. Jag laddade ner det från en torrent och använder mina egna nycklar, funkar perfekt.
Citera
2009-09-08, 02:01
Medlem
Porryhatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petta99

http://us.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_US&articleId=24813
Citera
2009-09-08, 11:36
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porryhatter
Vad säjer ni om vad jag bör ha för merc? Might vore ju bra, men är också sugen på def auran. Är prayer helt värdelös? Tycker att den borde vara bra när man har så mycket defense. Annars Freeze eller Blessed aim? Thorns är ju värdelös då fienden kommer missa mig så mycket.
Freeze är väl den populäraste men jag gillar att ha en act 1 cold tillsammans med conc barb. Du är ju oslagbar i närstrid och behöver egentligen ingen aura. Halvdålig crowd control(bara howl) och problem med PI och IM.
Hittar man bara en bra båge är amazonerna från act 1 riktigt bra. Synd att de inte kan använda armborst bara.
Vill man ha en act2 merc är def auran bra eftersom man kan få den redan i normal.
Citera
2009-09-08, 15:14
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Freeze är väl den populäraste men jag gillar att ha en act 1 cold tillsammans med conc barb. Du är ju oslagbar i närstrid och behöver egentligen ingen aura. Halvdålig crowd control(bara howl) och problem med PI och IM.
Hittar man bara en bra båge är amazonerna från act 1 riktigt bra. Synd att de inte kan använda armborst bara.
Vill man ha en act2 merc är def auran bra eftersom man kan få den redan i normal.
Detta gäller SP alltså. I MP behöver du ingen merc.
Citera
2009-09-08, 16:18
Medlem
Hejsan, jag sökte efter svar men hittade inget så jag testar FB.

Är det någon som vet om det är möjligt att ändra drop-raten på diablo 2 så att det blir högre chans för magiska saker ska droppas.
Citera
2009-09-08, 17:35
Medlem
Porryhatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantapop

Är det någon som vet om det är möjligt att ändra drop-raten på diablo 2 så att det blir högre chans för magiska saker ska droppas.

MFgear? Om du menar single player så vet jag inte riktigt om det finns något. Men det lär finnas.
Citera
2009-09-08, 17:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fantapop

Ja. Menar du på Single Player eller IP-TCP-spel så tryck på enter och skriv in: /Players8 för maximal droprate.
Citera
2009-09-08, 17:51
Medlem
Hehe jo det visste jag. Det låter kanske lite dumt men jag tänkte om det fanns någon editor för att öka drop-raten så att det bara droppas blått och högre liksom utan att man måste ha MF gear equippat
Citera
2009-09-08, 18:00
Medlem
erections avatar
Hitta ännu en Shako idag vid en mephrun + två Gheeds (Som jag tyvärr inte kunde plocka upp). Höjdpunkten idag var Stone of Jordan som Andy droppade.

Verkar som Andariel har en bra drop rate på ringar.
Som jag nämnde tidigare så har hon droppat Raven's, Nagel, Dwarf och Carrion Wind (Hög req lvl på den dock ganska kass).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in