2008-07-29, 19:35
  #793
Medlem
Porryhatters avatar
Jag är *Porryhatter* så att ni vet spelar på ladder och har en assassin som heter TanjaAdams och en barbar som heter TheTrojanHorse.
Citera
2008-07-29, 19:47
  #794
Medlem
Försöksdjurs avatar
Har börjat nu! Men ska man köra ladder eller inte? Tänkte dra ihop en Pvm baaling trapsin...

Account name är Dyingfetus så ni vet
Citera
2008-07-29, 19:49
  #795
Medlem
Porryhatters avatar
Bytte just en Gul runa mot en Hellfire torch för assassin's. Tack så mycket JahsoldierII(Jahsoldier)
Citera
2008-07-29, 19:58
  #796
Medlem
endymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porryhatter
Bytte just en Gul runa mot en Hellfire torch för assassin's. Tack så mycket JahsoldierII(Jahsoldier)

Oj sikken tabbe du... Har en 1718 tror jag, får kanske um MAX mal för den. SÅ du förlora en del på de bytet.

Du hade typ kunnat få ett komplett tal set för den runan
Citera
2008-07-29, 20:10
  #797
Medlem
Porryhatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endymion
Oj sikken tabbe du... Har en 1718 tror jag, får kanske um MAX mal för den. SÅ du förlora en del på de bytet.

Du hade typ kunnat få ett komplett tal set för den runan

Fan också
Citera
2008-07-29, 20:35
  #798
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeTZeR
Pilen 'exploderar' och flyger igenom fienden, och kan explodera fler gånger.

okej tack
Citera
2008-07-29, 20:39
  #799
Medlem
Har kört Diablo II för första gången. (Lite sen kanske.) (:

Undrar vilken karaktär som rekommenderas? Kör med paladin nu. Undrar också vad de olika karaktärerna är för nått, dvs om de är magiker eller svärdskämpar eller dylikt.

tack
Citera
2008-07-29, 21:00
  #800
Medlem
actionbikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superangel
Har kört Diablo II för första gången. (Lite sen kanske.) (:

Undrar vilken karaktär som rekommenderas? Kör med paladin nu. Undrar också vad de olika karaktärerna är för nått, dvs om de är magiker eller svärdskämpar eller dylikt.

tack
Ehm alla kan mer eller mindre användas till magier eller slå ihjäl sina fiender.

Bestäm först om du vill göra en pvp (player vs player) eller en pvm (player vs monster) char.

Anyways så trollar sorcen mest och förlitar sig till eld, is och el medans barbaren trollar minst utan slår ihjäl monstren allt som oftast. Necromancern reser döda och kastar curses, amzonen skjuter pil eller slår/kastar spjut/javas. Druid kan kalla till sig naturkrafter som vargar eller vind samt att han kan förvandlas till björn och varulv. Assassin slåss med katarer(?) om man inte satsar på traps. Som Paladin kan använda sig av auror som antingen stärker honom och gruppen eller försvagar fienden samtidigt som han slåss med svärd, sköld eller trollar hammare eller blixt från himlen.
Citera
2008-07-29, 21:56
  #801
Medlem
endymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av actionbike
Ehm alla kan mer eller mindre användas till magier eller slå ihjäl sina fiender.

Bestäm först om du vill göra en pvp (player vs player) eller en pvm (player vs monster) char.

Anyways så trollar sorcen mest och förlitar sig till eld, is och el medans barbaren trollar minst utan slår ihjäl monstren allt som oftast. Necromancern reser döda och kastar curses, amzonen skjuter pil eller slår/kastar spjut/javas. Druid kan kalla till sig naturkrafter som vargar eller vind samt att han kan förvandlas till björn och varulv. Assassin slåss med katarer(?) om man inte satsar på traps. Som Paladin kan använda sig av auror som antingen stärker honom och gruppen eller försvagar fienden samtidigt som han slåss med svärd, sköld eller trollar hammare eller blixt från himlen.

Mycket skönt beskrivet i endast svensk text propps till dig (okej några icke svenska ord)
Citera
2008-07-30, 03:39
  #802
Medlem
Diablo2 har ett djup i karaktärsdesignen som gör att du i början kommer att planlöst placera alla points, vilket kommer att funka hyfsat fram till slutet av nightmare/ hell. Då kommer du att upptäcka att alla dina föremål suger och att du måste börja om. Gråt inte över det, alla diablospelare gör nya karaktärer och det är en rutinartad process. Spelet börjar i hell difficulty, det är där allt spännande finns.
Citera
2008-07-30, 06:55
  #803
Bannlyst
någon som lirar nu? är så jävla pist så jag behöver koppla av med lite d2 sällskap.
Jävlans 14åringar som gör mig så jävla irriterade!
Citera
2008-07-30, 07:02
  #804
Medlem
endymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virtoz
någon som lirar nu? är så jävla pist så jag behöver koppla av med lite d2 sällskap.
Jävlans 14åringar som gör mig så jävla irriterade!

Min skjuss till jobbet va sjuk.. så funderar om jag ska sova eller spela...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in