Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-07-01, 01:38
  #1
Medlem
Did nearly three thousand men, women and children die a horrible, burning or Crushing death that day, or didn't they?

And I'm supposed to care that a copy of the Koran was 'desecrated' when an overworked American soldier kicked it or got it wet?..Well, I don't.

I don't care at all.



Passar inte detta bra in på Sverige och alla våra sorgliga PK-nissar och al Haqq (Leif Karlsson) & Co, som bokstavligt spottar på allt vad jämlikhet, yttrandefrihet och demokrati heter utan att någon får tala klarspråk om vad de är för idioter - men skulle någon råka sparka på en Koran så blir det plötsligt kravaller, DO kopplas in och mässandet om rasism går igång.

Blir mer och mer trött på detta vansinne med bl.a. hyckleri och dubbelmoral.

2008-07-01, 01:39
  #2
Avstängd
northixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Integralen
Did nearly three thousand men, women and children die a horrible, burning or Crushing death that day, or didn't they?

And I'm supposed to care that a copy of the Koran was 'desecrated' when an overworked American soldier kicked it or got it wet?..Well, I don't.

I don't care at all.



Passar inte detta bra in på Sverige och alla våra sorgliga PK-nissar och al Haqq (Leif Karlsson) & Co, som bokstavligt spottar på allt vad jämlikhet, yttrandefrihet och demokrati heter utan att någon får tala klarspråk om vad de är för idioter - men skulle någon råka sparka på en Koran så blir det plötsligt kravaller, DO kopplas in och mässandet om rasism går igång.

Blir mer och mer trött på detta vansinne med bl.a. hyckleri och dubbelmoral.


Du startade ju en EXAKT likadan tråd för några timmar sedan.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=700819
2008-07-01, 01:45
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av northix
Du startade ju en EXAKT likadan tråd för några timmar sedan.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=700819

Om du öpnnar ögonen, så ser du att tråden har blivit låst pga att frågeställning saknas i rubriken.
Nu ställer jag en fråga.
Den är du välkommen att besvara!
Lite mer konstruktivt än att gnälla va.

__________________
Senast redigerad av Integralen 2008-07-01 kl. 02:26.
2008-07-01, 10:55
  #4
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Integralen
Om du öpnnar ögonen, så ser du att tråden har blivit låst pga att frågeställning saknas i rubriken.
Nu ställer jag en fråga.
Den är du välkommen att besvara!
Lite mer konstruktivt än att gnälla va.


Det finns ingen fråga. Okej, jag ställer mig frågande, men jag tror inte det räcker. Vad vill du diskutera?
2008-07-01, 16:26
  #5
Avstängd
northixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Integralen
Om du öpnnar ögonen, så ser du att tråden har blivit låst pga att frågeställning saknas i rubriken.
Nu ställer jag en fråga.
Den är du välkommen att besvara!
Lite mer konstruktivt än att gnälla va.


Jag är väl medveten om att du efter mycket möda och stort huvudbry lyckades klämma ur dig en frågeliknande rubrik.
Diskussionsunderlaget är dock för klent och inlägget i sig är inte ens värt att kommentera så jag väljer nog att gnälla lite till istället.













.
__________________
Senast redigerad av northix 2008-07-01 kl. 16:28.
2008-07-01, 17:17
  #6
Medlem
Wittgensteins avatar
Det var som sagt frågeställningen som är tänkt att utgöra diskussionsunderlaget som var problemet, vilket bristen på debatt i den här tråden tydligt visar.

Låst.

/Mod.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback