2008-06-30, 15:58
Medlem
djues avatar
Köpte en seagate 500 gb för ett tag sedan och redan efter någon vecka bytte den volym. alltså från t.ex (M till (K.det är ingen engångs företeelse eftersom den byter hela tiden (Någon gång i månaden )
detta är rejält störande eftersom jag kör itunes och andra indexerings program som drar genvägar till t.ex (M så jag måste peka om alla låter till (K

Tack på förhand. all hjälp uppskattas

EDIT: gubbarna ska givetvis inte vara smileys utan tecken.
Citera
2008-06-30, 16:13
Medlem
carbsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djue
Köpte en seagate 500 gb för ett tag sedan och redan efter någon vecka bytte den volym. alltså från t.ex (M till (K.det är ingen engångs företeelse eftersom den byter hela tiden (Någon gång i månaden )
detta är rejält störande eftersom jag kör itunes och andra indexerings program som drar genvägar till t.ex (M så jag måste peka om alla låter till (K

Tack på förhand. all hjälp uppskattas

EDIT: gubbarna ska givetvis inte vara smileys utan tecken.
kan de vara så att du ibland sätter in ett minneskort elle usb-minne när du inte har den externa hddn isatt. för då händer de att den byter volym.
Citera
2008-06-30, 16:25
Medlem
djues avatar
Har ju ipoden som åker in lite då och då.. men då borde väl disken ändå byta volym varje gång?
Citera
2008-06-30, 16:27
Medlem
Har för mig att du i windows kan högerklicka på Den här datorn, välja hantera, sedan diskhantering, leta upp usbhårddisken lär och välja vilken enhetsbokstav du vill ge hårddisken.
Citera
2008-06-30, 16:31
Medlem
djues avatar
Tack!

EDIT:

Upptäckte en grej nu

När jag ska ändra volym namn så finns de namn som disken redan har haft inte med på listan.
Citera
2008-06-30, 16:37
Medlem
djues avatar
Haha! felet jag har gjort hela tiden är att mata in något annat externt t.ex mp3 spelare och sen skitit i att köra "Säker borttagning av maskinvara"
Citera
2008-06-30, 16:47
Medlem
carbsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djue
Haha! felet jag har gjort hela tiden är att mata in något annat externt t.ex mp3 spelare och sen skitit i att köra "Säker borttagning av maskinvara"
precis! de var de jag försökte få fram...var nog lite otydlig tror jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in