Citat:
Ursprungligen postat av
olovpalme
Du som verkar känna till Hasse och Stöde gänget.Tror du att dom är skyldiga?
En kvinna berättade för mig att hon vet vad som hände.Hon skulle berätta allt när en viss person i Stöde gänget var borta.Antar att hon menade Micke Edin*.Han är borta nu men har inte hört talas om att nån kontaktat polisen ännu.
Antar att de är en del hon berättat för.
Är de nån här som hört samma och mer detaljerat vad som hände?
Jag känner bara till Hasse Stöde för han pundade runt i områden som jag också rörde mig och en gång så kom han hem till en kompis till mig(jag var också där obviously). Antagligen pga nån drogaffär, inget jag brydde mig om.
Han började prata om Olle och vad som enligt honom hänt, jag trodde det var pundarsnack. På den tiden hade jag ingen aning om det här med inbrottet på floraskolan så det kom som en blixt från klar himmel. Om jag vetat det där med floraskolan och att han var där så hade jag antagligen lyssnat noggrannare.
Har för mig att han sa vad han hade gjort av honom men jag törs inte svära på det, ibland kan man ju tydligen konstruera egna minnen. Det jag tror mig minnas är att han hade grävt ner honom i något sandtag, det är allt jag "minns".
Jag kände inte HS och hade aldrig pratat med honom någonsin och när någon sitter och pratar på det där viset så blir man ju lite på sin vakt också, minst sagt märklig situation.
Har ingen uppfattning alls om han är skyldig eller inte, vem vet ...