2008-06-28, 13:46
Medlem
Jag fick ett par högtalare här om dagen som jag har till min dator och det är ett jävla tryck på basen och det finns ingen basratt så man kan inte justera basen på dom.
I XP var det ju bara att gå in i ljudinställningarna där bredvid klockan och höja/sänka basen men nu finns den inställningen inte kvar längre? Whyyy liksom!
Så what to do? vill inte sitta med Equalizern i mediaspelaren, det blir ju aldrig som man vill med den.
Citera
2008-06-28, 19:43
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Högerklicka på volymikonen, välj 'Uppspelningsenheter' och justera sen egenskaperna för den enhet du använder.
Citera
2008-06-28, 19:49
Medlem
Finns inte någon inställning för basen där, det är bara höj och sänk line-in, cd, mikrofon osv. Beiget som fan!
Citera
2008-06-29, 01:59
Medlem
carbsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Que?
Finns inte någon inställning för basen där, det är bara höj och sänk line-in, cd, mikrofon osv. Beiget som fan!
det finns inget i Xp heller som du kan dra ner basen på..de var fömodligen ett program till ditt ljudkort. har du kvar samma ljudkort kan du säkert tanka hem från deras sida
Citera
2008-07-01, 00:17
Medlem
Men i XP fanns det i alla fall en väg dit. Dubbelklick på ljudikonen bredvid klockan > Alternativ > Avancerade egenskaper.
Yeye får väl skaffa ett ordentligt ljudkort då
Citera
2008-07-01, 21:05
Medlem
thatdudes avatar
finns med stor sannolikhet ett program som hör till din ljudstyrenhet där du ska kunna kontrollera det.
kolla på tillverkarens hemsida.

annars finns det i vista om du letar lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in