Mina åsikter kanske inte passar dig, men jag har fortfarande rätt att tycka vad jag vill. Så dra själv och tror inte man är mognare för att man gillar bajspackare.
Vem gör inte, men seriöst man kan inte föra en dialog med sånna människor.
De är bakåtsträvare...
Ingen som tvingar dig vara här och vad säger att dina åsikter är bättre än mina. Eller får man inte ha andra åsikter i din värld. Är väl inte speciellt framåtsträvande att knulla folk i röven, eller? Gjorde man även under antiken.
Nä lille vän du kan inte frälsa folk och försöka tvinga på dem en åsikt de inte vill ha och behåll gärna din för dig själv.
Nej tack du. Det är en sak jag inte kommer att göra, jag kan inte låta dina ord bara stå här utan att någon säger emot. Dina åsikter innebär hat därför ser jag dom som mindre kloka och värda.
Kolla hans signatur så ser du vad för sorts misslyckad person det är.
Vad gör mig till en misslyckad person, min signatur? Har nog bättre jobb och bättre ställt än dig. Uttala dig inte om sånt du inte har en aning om, blir bara patetiskt. Men vad kan man förvänta sig?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!