2008-07-26, 18:41
Medlem
Error 404s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TinkerBell86
Nej tack du. Det är en sak jag inte kommer att göra, jag kan inte låta dina ord bara stå här utan att någon säger emot. Dina åsikter innebär hat därför ser jag dom som mindre kloka och värda.
Har aldrig nämnt att jag hatar någon, dina ord. Men betackar mig från sådana där världsfrälsare som du, som inte tillåter andra att ha åsikter som inte stämmer med dina och är PK. Folk får gärna packa bajs på varandra, men jag vill inte veta.
Citera
2008-07-26, 19:00
Medlem
TinkerBell86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Error 404
Har aldrig nämnt att jag hatar någon, dina ord. Men betackar mig från sådana där världsfrälsare som du, som inte tillåter andra att ha åsikter som inte stämmer med dina och är PK. Folk får gärna packa bajs på varandra, men jag vill inte veta.

Packa bajs är det de enda ord du kan?.och är det de enda du tänker på om du tänker på homosexualitet?
Citera
2008-07-26, 19:06
Medlem
Error 404s avatar
Citat:
Packa bajs är det de enda ord du kan?.och är det de enda du tänker på om du tänker på homosexualitet?
Är det inte det dom pysslar med och dessutom är det ett hål fullt med bakterier och annat smått och gott. Ser inte homosexualitet som något positivt och det har jag rätt att tycka även om det går emot dina åsikter.
Citera
2008-07-26, 19:07
Medlem
TinkerBell86s avatar
Citat:
Är det inte det dom pysslar med och dessutom är det ett hål fullt med bakterier och annat smått och gott. Ser inte homosexualitet som något positivt och det har jag rätt att tycka även om det går emot dina åsikter.

Varför hakar du upp dig på vad dom gör i sängen?, tänk istället på att man kan bli kär, vill bli gamla tillsammans, Så som du är med frugan (om du har nån, poor thing)
Citera
2008-07-26, 19:12
Medlem
Error 404s avatar
Citat:
Varför hakar du upp dig på vad dom gör i sängen?, tänk istället på att man kan bli kär, vill bli gamla tillsammans, Så som du är med frugan (om du har nån, poor thing)
Nu uttalar du dig om saker om mig som du inte har en aning om igen, börjar bli en vana det här, är du alltid sådan? Sluta med det, visar bara hur korkad du är.

De lever väl knappast ett platoniskt förhållande, eller?
Citera
2008-07-26, 19:19
Bannlyst
Citat:

Naturligtvis så byter bögar pojkvänner som vi vanliga normala människor byter kläder, de är tillsammans för att ha samlag och sex, inte för att de vill leva ihop i alla sina dar.

Det är så, det är bara att kolla på dem hur de beter sig! Inte fan finns det ngt bögpar i sverige som hållt ihop i över 20år...
Citera
2008-07-26, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Nygren
Naturligtvis så byter bögar pojkvänner som vi vanliga normala människor byter kläder, de är tillsammans för att ha samlag och sex, inte för att de vill leva ihop i alla sina dar.

Det är så, det är bara att kolla på dem hur de beter sig! Inte fan finns det ngt bögpar i sverige som hållt ihop i över 20år...
Det vet du hur?
Citera
2008-07-26, 19:53
Medlem
TinkerBell86s avatar
Citat:
Nu uttalar du dig om saker om mig som du inte har en aning om igen, börjar bli en vana det här, är du alltid sådan? Sluta med det, visar bara hur korkad du är.

De lever väl knappast ett platoniskt förhållande, eller?

haha det kom ju från rätt person. Läs vad du skriver istället.
Citera
2008-07-26, 21:16
Medlem
Citat:

fjolla dra ifrån min tråd du vet ju inte ett piss. alla homosexuella män har analsex säger du... varför har då inte jag det då? ha! nu blev det plötsligt inte visst alla! fjolla!
Senast redigerad av Coxxe 2008-07-26 kl. 21:20.
Citera
2008-07-26, 21:16
Medlem
Citat:

ge dig för i helvete! sluta snacka så jävla mycke piss du inte har en aning om!
Senast redigerad av Coxxe 2008-07-26 kl. 21:21.
Citera
2008-07-26, 21:20
Medlem
en fråga till alla heterosexuella homofober som är inne på denna tråd.

ni säger att NI vet så jävla mycket om OSS, att vi har analsex hela bunten, det finns inget bögpar som har vart tillsammans i mer än 20 år bla bla bla..

hur kan ni veta det? ni måste vara väldigt intresserade av homosexuella och gayvärlden om ni vet så mycket om oss haha! hmm hur kommer det sig?
Citera
2008-07-26, 21:22
Medlem
Citat:

Det är ju fan fakta. Homosexuella är ju mer sexuellt frigjorda och hela deras rörelse verkar vara någon slags flowerpower rörelse där fri och hämnigslöst sex propageras. Sen att komma med "Jag har är inte sån alltså är inte alla såna" är bara dumt. Vem fan är du? dig skiter folk i när alla vet att fördomar skapas när man ser något som upprepar sig flera gånger. Det är inte så att folk får för sig att skapa fördomar utan att ha något att grunda sig på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in