själv väntar jag till ovanstående (+ man of vendetta) finns på bluray/R1/R2/R3 dvd men verkar aldrig komma
I Saw the Devil är inte släppt ännu, men övriga finns ju på blu-ray och/eller DVD. Zatoichi finns väl dock bara med japanska subs likt 90 % av alla japanska filmer. Lär väl dyka upp en HK release snart dock.
Skulle vilja se The man from nowhere, I saw the devil och Zatoichi: The last.
Men jag hittar inte dessa filmer på diverse torrentsidor. Hyr ni era filmer? lr hur gör ni? var hittar man dem bäst?
De tre filmer du nämner finns alla på en viss bukt. Somliga asiatiska filmer kan dock vara svåra att hitta, ibland hjälper det att googla på originaltiteln + torrent.
I Saw the Devil är inte släppt ännu, men övriga finns ju på blu-ray och/eller DVD. Zatoichi finns väl dock bara med japanska subs likt 90 % av alla japanska filmer. Lär väl dyka upp en HK release snart dock.
Kanske, men inte scen release :/
Man from nowhere såg jag som hdrip, alltså rippat från koreansk hdtv sändning och lagt till egna gjorda subs...
Jag såg New Police Story med the one and only Jackie Chan i helgen. Minst sagt underhållande.
Som om New Police Story skulle vara ny då eller? Inte särskilt bra heller.
Själv såg jag Ryosuke Hashiguchi's All Around Us ikväll. En fantastisk skildring av ett pars första 10 år tillsammans som nygifta. Rekommenderas starkt!
Senast redigerad av Lucky Strike 2011-02-23 kl. 03:17.
Anledning: den
Som om New Police Story skulle vara ny då eller? Inte särskilt bra heller.
Själv såg jag Ryosuke Hashiguchi's All Around Us ikväll. En fantastisk skildring av ett pars första 10 år tillsammans som nygifta. Rekommenderas starkt!
Vad fan har 'ny' med saken att göra, din förbaskade asiatkramare.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!