Citat:
Ursprungligen postat av
alprazolam_
Ja jag noterade ju det... Hoppas han återvänder. Tackar tackar!
Ja Tokyo.Sora går i exakt nästan samma stil har jag för mig, ett vardagligt liv i Tokyo filmas typ, ska se om den själv för minns inte så mycket förutom att den och Tokyo! som Rakii nämnde och även Cafe Lumiere poppade upp när jag läste din fråga. Den sista trodde jag du sett redan, måste blandat ihop dig med någon annan...
Vet inte om du såg mitt svar, hamnade lite dumt på sista sidan så postar det igen
Inte väldigt mycket nytt som släppts ännu, Attack on Titan som jag skrev om lite längre upp är ett tips, men du borde se den megahög för bästa effekt! Joker Game har kommit också, men den har jag inte hunnit se än så vågar inte säga något. Annars verkar det mest vara koreansk mjukporr som laddas upp nuförtiden...
asiatorrents har bytt namn! Det ligger numera på avistaz.to/movies
Men hade du ett account på asiatorrents så kommer du in med samma på avistaz och skall icke ha förlorat varken bonuspoäng eller upload. Allt skall vara som förut, sidan har förbättrats till tusen och är riktigt fin nu!
Jag gillade verkligen Cafe Lumiere, så skall titta in den du rekommenderade till BM
Tror det är mig du kan förväxlat med, skrev en recension på Lumiere tidigare iår, gav den 4/5