2015-03-30, 00:18
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Den verkar bra och väldigt intressant. Ska definitivt ses.

Finns dessutom en uppföljare och en koreansk remake att se sen.
Citera
2015-03-30, 20:43
Medlem
aomames avatar
Vampire Hunter D: Bloodlust är så sjukt bra. Riktig kvalitetsanimation och vampyrperfektion. Önskar den var en timme längre.
Citera
2015-03-30, 21:48
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aomame
Vampire Hunter D: Bloodlust är så sjukt bra. Riktig kvalitetsanimation och vampyrperfektion. Önskar den var en timme längre.

Den minns man ju som väldigt bra från ungdomens glansdagar!
Citera
2015-03-30, 21:55
Medlem
aomames avatar
Den är värd ett återbesök.
Citera
2015-03-31, 16:56
Medlem
Rakiis avatar
The World of Kanako har fått subs nu, nya långfilmen av regissören Tetsuya Nakashima som gjorde den forumhyllade Confessions, blir att se denna under påskhelgen då.

Verkar vara en bra film, helt klart, men vet inte så mycket om den egentligen så hoppas på att bli överraskad sen!
Citera
2015-03-31, 17:12
Medlem
BrutusBeefcakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
The World of Kanako har fått subs nu, nya långfilmen av regissören Tetsuya Nakashima som gjorde den forumhyllade Confessions, blir att se denna under påskhelgen då.

Verkar vara en bra film, helt klart, men vet inte så mycket om den egentligen så hoppas på att bli överraskad sen!

Tack för upplysningen. Själv var jag inte alls imponerad över Confessions. Men skall ge denna en chans ändå
Citera
2015-03-31, 17:31
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrutusBeefcake
Tack för upplysningen. Själv var jag inte alls imponerad över Confessions. Men skall ge denna en chans ändå

Själv tyckte jag att Confessions var godkänd på sin höjd, inte mera.
Citera
2015-03-31, 17:34
Medlem
alprazolam_s avatar
Säg gärna om den var bra sen, kanske ser den jag med i så fall.

Jag ska se Land of Hope här sen, hade jag tänkt. Återkommer med några rader.
Citera
2015-03-31, 18:28
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Säg gärna om den var bra sen, kanske ser den jag med i så fall.

Jag ska se Land of Hope här sen, hade jag tänkt. Återkommer med några rader.

Ska jag göra och den skitsnygga Megumi är med i Sonos film, igen!
Citera
2015-03-31, 18:51
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ska jag göra och den skitsnygga Megumi är med i Sonos film, igen!
Det är hon med kurvorna va? Slår igång den nu och slökollar Colors en annan dag, den hade fan inte åldrats speciellt väl så långt jag hann se... Var inte riktigt upplagd just nu heller.
Citera
2015-03-31, 21:32
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Det är hon med kurvorna va? :) Slår igång den nu och slökollar Colors en annan dag, den hade fan inte åldrats speciellt väl så långt jag hann se... Var inte riktigt upplagd just nu heller.

Japp, den japanska modellen som blev skådespelerska också. Var filmen bra, har inte sett hela ännu, bara början då den var ny. Och du vet ju hur många chanser som jag givit Sono hittills. Dock skänkte jag pengar till Fukushima så får nog se denna då ändock!
Citera
2015-03-31, 22:18
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Japp, den japanska modellen som blev skådespelerska också. Var filmen bra, har inte sett hela ännu, bara början då den var ny. Och du vet ju hur många chanser som jag givit Sono hittills. Dock skänkte jag pengar till Fukushima så får nog se denna då ändock!
Hon är vacker! Har inte hunnit se färdigt den ännu, jag har bristande koncentration så det skriker om det. Jag kommer rapportera efter i alla fall. Jo, jag vet att du har problem med honom. Den verkar ju inte det minsta lik Cold Fish heller, men skulle den mot all förmodan påminna om den så kommer jag skriva med fet text här. Jäkligt hyvens av dig! Det lär ha skaffat dig några pluspoäng på karma-fronten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in