2008-06-25, 23:42
Medlem
Jag vill minnas att jag hade ner havregryn en gång (fiberhavre) och blandade det tillsammans med blåbär mjölk och ägg tror jag. Jag fick inte alls ner det för att fibrerna hade inte malts ner alls och det var omöjligt att dricka.

Ni som kör med vanlig havre, (större bitar än fiberhavre) vad blandar ni med?
Citera
2008-06-25, 23:46
Medlem
WeeMaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Johan-
Japp, viktigt så inni helvete.

Va yrar du om?
Citera
2008-06-25, 23:56
Medlem
WhiteAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
Jag vill minnas att jag hade ner havregryn en gång (fiberhavre) och blandade det tillsammans med blåbär mjölk och ägg tror jag. Jag fick inte alls ner det för att fibrerna hade inte malts ner alls och det var omöjligt att dricka.

Ni som kör med vanlig havre, (större bitar än fiberhavre) vad blandar ni med?

Sport gryn är lättblandat som fan tror jag.. Blir typ drickbar gröt av det när man kokar skiten iaf..
Citera
2008-06-26, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMaan
Kesella, bär, mjölk, sötningsmedel, banan.

För min del hade jag nog skippat sötningsmedlet. Tycker det verkar onödigt när man ändå smaksätter med bär. Men vi har ju alla olika krav på hur det ska smaka.

Själv kör jag 1 banan, 1dl yoghurt av ngt slag(gärna vanilj),1 dl mjölk, 1 dl havre, 0,5 dl bär(oftast hallon). Pallar inte lägga i ägg då jag hört att man kan få salmonella av att äta dem råa.

edit: vet intve vad -Johan- babblar om.
Citera
2008-06-26, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ourglace
Själv kör jag 1 banan, 1dl yoghurt av ngt slag(gärna vanilj),1 dl mjölk, 1 dl havre, 0,5 dl bär(oftast hallon).

Vad är det för havre du blandar i? Finns det små korn av havren som aldrig bli nermalda eller smälter det in? Jag har väldigt svårt att få ner skiten om det är små flisor kvar av havren

Citat:
Pallar inte lägga i ägg då jag hört att man kan få salmonella av att äta dem råa.

Säg det till Rocky Balboa :P
Citera
2008-06-26, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
Vad är det för havre du blandar i? Finns det små korn av havren som aldrig bli nermalda eller smälter det in? Jag har väldigt svårt att få ner skiten om det är små flisor kvar av havren

Säg det till Rocky Balboa :P

klockren
Citera
2008-06-26, 03:52
Bannlyst
Strawberry Daiquiri
Citera
2008-06-26, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wallaashi
Strawberry Daiquiri
med en jävla massa sprit eller???
Citera
2008-06-26, 09:20
Medlem
Ap-ungens avatar
Frysta Hallon och blåbär, en/två bananer, mild naturell yoghurt, en skvätt vatten så de inte blir för tjockt och så mixar man i lite nötter av nått slag.
Underbart gott.

Vad tror ni om den? =)
Citera
2008-06-26, 10:51
Medlem
WeeMaans avatar
Citat:
För min del hade jag nog skippat sötningsmedlet. Tycker det verkar onödigt när man ändå smaksätter med bär. Men vi har ju alla olika krav på hur det ska smaka.

Själv kör jag 1 banan, 1dl yoghurt av ngt slag(gärna vanilj),1 dl mjölk, 1 dl havre, 0,5 dl bär(oftast hallon). Pallar inte lägga i ägg då jag hört att man kan få salmonella av att äta dem råa.

Du har ju i socker från yoghurten istället.
Citera
2008-06-26, 12:58
Medlem
LiLWizs avatar
Hahaha jag sitter bara och gravar åt folks blandningar, den ena är värre än den andras.. Riktigt kul att se! Tycker vi håller tråden vid liv!

Mitt bidrag:

45g Protienpulver
2 bananer
kanel
mjölk

Smakar apgott!
Citera
2008-06-26, 13:14
Medlem
Raros avatar
1 Banan
1 dl fiberberikad havregryn