2009-10-29, 16:34
Medlem
simontimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeraph
Den rätte vann ju på slutet.

Själv skulle jag aldrig spelat den där handen.
Vadå den rätte vann på slutet? är du helt pantad i huvet jävla idiot? Han synar med air och får träff på esset på river? dumma jävel
Citera
2009-10-29, 16:41
Medlem
Corvuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simontimon
Testa nåt nytt då? Lite texas holdem? Betta lite på hockey? vad som helst, det kanske går bättre då

Ingenting har någonsin eller kommer någonsin att gå bra för mig. Testade ju lite Holdem idag, fast blev straponknullad direkt.
Citera
2009-10-29, 16:42
Medlem
Corvuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skaruhaenglass
Hur får du pengar att spela med då? Är du tät eller tar du lån?

Nope, alla mina pengar jag har ligger inne på pokern så lirar med mitt liv så att säga.

Inga lån, kommer aldrig ta lån.
Citera
2009-10-29, 16:46
Medlem
dataSaras avatar
Om du är så säker på att det kommer gå åt helvete kanske det är lika bra att ta ut pengarna nu istället för att torska dom på pokern? Fast du kanske får medrigg 2k snart.
Citera
2009-10-29, 16:51
Medlem
Citat:
Vadå den rätte vann på slutet? är du helt pantad i huvet jävla idiot? Han synar med air och får träff på esset på river? dumma jävel

Synar du den där raisen med Q7o så förtjänar du enligt mig att bli ja men åtminstonde rövknullad tills du önskar att du bara kunde få benen kapade eller något annat simpelt.
Citera
2009-10-29, 16:54
Medlem
skaruhaenglasss avatar
Alltså vad ska man göra när man springer sjukt mycket under EV? .. När variansen knullar èn så jääävla hårt?

Seriös fråga, vad ska man göra?
Alltså de senaste 2dagarna har varit så JÄVLA sinnesjuka i frågan om utdragningar.. Om det ska fortsätta såhär och om jag inte lär mig vad jag ska göra så kommer jag aldrig någonsin mer spela poker, i någon form. Kommer lägga ner på plats.
Citera
2009-10-29, 16:57
Medlem
simontimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simme
Synar du den där raisen med Q7o så förtjänar du enligt mig att bli ja men åtminstonde rövknullad tills du önskar att du bara kunde få benen kapade eller något annat simpelt.
Killen spelade löst som en storvuxen neger, raisade varje hand med skit. bluffade som en apa. Men aja, ni tycker det var bra spelat av han
Citera
2009-10-29, 17:08
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skaruhaenglass
Alltså vad ska man göra när man springer sjukt mycket under EV? .. När variansen knullar èn så jääävla hårt?

Seriös fråga, vad ska man göra?
Alltså de senaste 2dagarna har varit så JÄVLA sinnesjuka i frågan om utdragningar.. Om det ska fortsätta såhär och om jag inte lär mig vad jag ska göra så kommer jag aldrig någonsin mer spela poker, i någon form. Kommer lägga ner på plats.

Spelar du på Svenska spel? I så fall kan jag rapportera att det måste vara någonting seriöst fel med deras slumpgenerator. Har aldrig sett såhär sjuka händer sen jag började där.
Citera
2009-10-29, 17:15
Medlem
skaruhaenglasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Spelar du på Svenska spel? I så fall kan jag rapportera att det måste vara någonting seriöst fel med deras slumpgenerator. Har aldrig sett såhär sjuka händer sen jag började där.

Nä.. Lirar på Opoker, Bossmedia nätverket.

Men jag springer så jävla långt under EV bara. De är de.
Och om det ska fortsätta såhär länge till så är det ju värdelöst att fortsätta spela. Alltså, jag kan lika gärna spela bingolotto eller nåt, som ger mig rättvisa. För nu spelar det ingen roll hur stor favorit jag är, jag förlorar ändå.
Citera
2009-10-29, 17:16
Medlem
Corvuss avatar
Började nyss ett nytt session.

postar bb och plockar upp AAxx. SB raisar, jag reraisar, SB reraisar, jag går all-in. SB callar med QQxx och rivrar in en fin liten stege.

Great. Rövknullad igen! FÖRSTA HANDEN! VARENDA JÄVLA GÅNG!
Citera
2009-10-29, 17:18
Medlem
Citat:

Han har bästa handen preflopp, och han vann potten. Så det ska vara

Tydligen så satte han inte dig på Qx och trodde att A high skulle kunna ta hem poten.
Citera
2009-10-29, 17:20
Medlem
simontimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeraph
Han har bästa handen preflopp, och han vann potten. Så det ska vara

Tydligen så satte han inte dig på Qx och trodde att A high skulle kunna ta hem poten.
ballt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in