Citat:
Ursprungligen postat av Herrtrosa
Beror nog lite grann på vart du spelar iofs

Äh, misstänker starkt att du har koll på spelet och det finns en jävla massa fisk därute! Idag ser jag fler spelare som
inte kan spela än spelare som vet vad de pysslar med.
Haha, angående din teori om Omaha så kan den mycket väl stämma. Jag hoppas att flopparna är med dig framöver!
Edit: Vem gör inte det?

Beror nog ganska mycket på mig också. Jag började lira precis lite innan pokerboomen drog igång och då var det så lätt att vinna att jag aldrig riktigt utvecklades.
Det var goda tider det. Jag kom ihåg att jag brukade 12-tabla $2/$4 på stars samtidigt som jag kollade på film. De flesta spelarna var så dåliga och genomskinliga. Good times
Dock, allteftersom spelarna blev bättre körde jag mitt gamla vanliga spel som tillslut inte fungerade längre. Nu känner jag i och med att jag börjat med Omaha att jag tänker mer, analyserar mitt spel mer noggrant osv.
edit: FUCKING JÄVLA UTDRAGNING MOT SAMMA JÄVLA FITTA SOM DRAGIT UT MIG SÅ MÅNGA GÅNGER! Middle set mot hans fucking flushdraw som jag vet att han har. Turn kommer hjärter som ger mig flushdraw. River kommer spader. GG no re.
Jag betade hårt på flop, han tänker och reraisar sedan pot. Jag funderade på att bara calla ett tag och gå all-in om turn inte var spader. Men samtidigt kan han sitta på lägsta set eller högsta tvåpar vilket gör att om det kommer ett spader så sitter jag i en väldigt jobbig situation. Tror nog att bäst move är att reraisa all-in redan på floppen eller? Speciellt när jag inte har pos på honom.