Seriöst nu. Helt seriöst. Varför i hela helvete ska fiskhoran syna hela vägen till river med ett hålstegedrag när jag själv sitter på floppad triss? Varför? Hur kommer det sig att horungen alltid sätter sitt jävla hålstegedrag på river? Har inte jag större chans för att få en kåk på river? Är det inte större chans för att riverkortet är blankt? Nix. Klart han ska sätta hålpipan.
Jag är sjukt jävla trött på den här skiten nu. Nu jävlar får det vända!
Edit: Nej, det här är inte sant. Jag kan bara inte vinna ett bord. Jag kan inte vinna. Det är omöjligt och jag ger ta mig fan upp snart! Det var då själva satan vad folk ska
H I T T A H Ä N D E R ! ! !
Edit2: Jag kan ge mig tusan på att Ongame har sneglat på mitt pokerkonto och tänkt; "Ojsan, den här killen har vunnit lite väl mycket och hans pokerkurva ser ut att peka lite väl mycket uppåt. Om vi ger honom ett downswing, en lika stor upswing och därefter ett sjuhelvetes downswing för att sedan ge honom ett lika stort upswing... Hmm... Och om vi avslutar med en mindre downswing till och en till upswing... Ja, då ser hans pokerkurva ut som en kuk!

Jävlar vilken överraskning han kommer få då han Sharkscope:ar upp sig i slutet av månaden!"