2008-06-30, 22:38
Medlem
Vilket år var det han dog?

Och finns det fler trådar om mordet?
Citera
2008-10-03, 16:54
Medlem
MA och jag gick på samma skola.
Vad jag hörde så blev han mördad vid rådasjön och det tog ett tag innan man fick reda på att det var han eftersom han var "svåridentifierad".

Tyvärr fick killen sjukt mycket chanser under sin uppväxt...synd att han aldrig tog dom....
Citera
2008-10-03, 17:29
Medlem
Här är det en person (UZIdoesIT) som påstår att Magnus inte blev mördad

https://www.flashback.org/showthrea...8#post12367158
Citera
2008-10-03, 17:37
Medlem
vad jag hörde så skulle MA's brorsa göra allt för att få fast mördaren.

Plus att en av poliserna som hittade honom är min polares farsa och han bekräftade att han hade blivit mördad....
Citera
2008-10-03, 20:07
Medlem
Celerons avatar
Denna tråd skulle väl passa bättre på avd. Kriminalhistoria ?.

Verkar vara en uppgörelse mellan kriminella. Självsanering med andra ord.
Citera
2008-10-03, 23:58
Medlem
Troians avatar
Tråd flyttad. Veckans brott -> Kriminalhistoria. /Mod
Citera
2009-01-21, 17:31
Medlem
korvgobbens avatar
Ja, vad jag har hört var det ren och skär avrättning...! men vad kan man räkna med när man förråder sina kompisar, han var ju med i militärligan vadjag förstår det som..! Har även firat sig ner med lakan från häktet på skånegatan...!
Citera
2009-01-21, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av korvgobben
Ja, vad jag har hört var det ren och skär avrättning...! men vad kan man räkna med när man förråder sina kompisar, han var ju med i militärligan vadjag förstår det som..! Har även firat sig ner med lakan från häktet på skånegatan...!

Satt han inte med dåvarande og fjanten och hanna grafs pojkvänn på häktet och slängde en bit sten på fönstret efter fått domen och fönstret rasade ihop, någon spricka eller vad det var, RN och han stack för han hade dömts till 4 år för rån, räta mig om jag har fel här!

R.N fick ett varmt motagande av Tommy Zetreus när han anlände till Hall!
Citera
2009-01-21, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Satt han inte med dåvarande og fjanten och hanna grafs pojkvänn på häktet och slängde en bit sten på fönstret efter fått domen och fönstret rasade ihop, någon spricka eller vad det var, RN och han stack för han hade dömts till 4 år för rån, räta mig om jag har fel här!

R.N fick ett varmt motagande av Tommy Zetreus när han anlände till Hall!
Stämmer bra det.
http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/0010/20/rymning.html
Citera
2009-10-29, 01:11
Medlem
Några årsen, var det hösten 2006?
Jag var med och hittade en kille i vassen i Rådasjön. Var mellan gamla RÅSS och fiskeklubben ungefär.
Citera
2009-10-29, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antman88
Några årsen, var det hösten 2006?
Jag var med och hittade en kille i vassen i Rådasjön. Var mellan gamla RÅSS och fiskeklubben ungefär.

ofan, hur länge had han legat i vattnet då?
Citera
2009-10-30, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sexyboy87
ofan, hur länge had han legat i vattnet då?
Lite svårt att veta exakt, men han såg fan inte go ut. Skinnet var helt konstigt färgat. Skärpet han hade på sig såg ut att ha skurit in i skinnet. Var ett tagsen så kommer inte ihåg exakt allt, men snuten som var där sa att han hade legat ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in