det är en vild chansning men om någon som skrivit i tråden läser det har så kan ni väl skriva hur länge det tog innan ni blev frisk? Mest skriver jag det har eftersom jag är så otroligt trött på min situation.
Jag har varit sjuk sen runt den 20 okt och är fortfarande dålig. Mjälten har varit bra under hela tiden men svullnade upp för cirka en vecka sedan(konstigt att det inte kom förrän nu?). Och den är fortfarande super spänd. Hur lång tid ska det har ta?? Förutom mjälten så har jag bara lite ont i halsen. Inget farligt. Mer jobbigt att jag har så mycket slem och en vidrig smak i munnen typ 24/7. har mycket bättre ork än förut och jag har aldrig, under hela sjukdomsförloppet, haft feber. Lite skumt... Levervärdena är bra iaf...
Undrar om den har sjukdomen kommer att följas av en depression. Trisstessen är ENORM nu. Har inte och kan typ inte göra något på dagarna. Helgerna blir inge speciella. Och man blir inte så glad när man inte vet hur länge det kommer hålla på heller. Har för övrigt gått ner några kilo också. Hade knappt någon aptit i början och drogs med en del illamånde. Nu är det bättre iaf. Känsn är på bättringsvägen? Kanske "bara" 2 månader till innan jag blir frisk... Fyfan.... nu ska jag sova. Det blir på rygg pga av att mjälte tar i annars