2009-03-19, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peter.Sthlm
Här kommer en mening jag nog aldrig ens funderat över att någonsin säga i mitt liv men kan inte dra mig ifrån det: Jag önskar nästan att jag vore Aalborg supporter för en dag...

Jäklar vad deras fans måste sväva på moln just nu.

Tro mig, min polare tillika kamrat med flertalet av Ålborgspelarna är i upplösningstillstånd. Underbar inramning.
Citera
2009-03-19, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Ouch!!

Måste varit fruktansvärt
Citera
2009-03-19, 23:04
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
Måste varit fruktansvärt

Jo, tack för att du påminde mig Det verkar ju vara ett gångbart resultat att vinna med borta mot GS
Citera
2009-03-19, 23:06
Bannlyst
Hur fan kan Mark hughes byta ut Robinho, seriöst det är han som går förbi dom lätt , inte för att han är känd jag gillar direkt inte Robinho men klart som fan han ska försätta spela.....
Citera
2009-03-19, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Tro mig, min polare tillika kamrat med flertalet av Ålborgspelarna är i upplösningstillstånd. Underbar inramning.

Jag kan förstå det. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till när man stod där på Stadio Delle Alpi och såg DIF göra 2-0. Ett tag där började man sväva iväg och tro på att vi skulle ta hem hela CL av bara farten.
Citera
2009-03-19, 23:09
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Desivle
Hur fan kan Mark hughes byta ut Robinho, seriöst det är han som går förbi dom lätt , inte för att han är känd jag gillar direkt inte Robinho men klart som fan han ska försätta spela.....
Han har ju varit i princip värdelös?

Extremt tydligt annars hur allt är kaos i city, är ju knappast nån högoddasare att Hughes går i sommar.
Citera
2009-03-19, 23:10
Medlem
Dekomans avatar
Ireland är förjäkla duktig.
Citera
2009-03-19, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dekoman

Och jävligt trött..

Varför satsade inte Man c backen hård skott mot mål på frisparken?
Målvakten öppnade hela målet.
Citera
2009-03-19, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dekoman

Nästintill överlägsen i Man City. Ruskigt bra lirare.
Citera
2009-03-19, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Desivle
Och jävligt trött..

Är den som löper mest i City. Är nog den spelaren på planen som är piggast om man ser till den elva City startade med.
Citera
2009-03-19, 23:18
Medlem
majtys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Han har ju varit i princip värdelös?

Extremt tydligt annars hur allt är kaos i city, är ju knappast nån högoddasare att Hughes går i sommar.

Visst fan var Robinho dålig, men det är som desivle sa, Robinho är ju den som kan skapa något, han kan ju vara osynlig långa stunder för att plötsligt blixtra till. Det hade varit bättre att byta ut Evans i så fall, han har inte haft många rätt.
Citera
2009-03-19, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Är den som löper mest i City. Är nog den spelaren på planen som är piggast om man ser till den elva City startade med.

Frågan man börjar fundera på nu är vilken klubb som kommer värva honom. Jag kan tänka mig att både Liverpool och Villa kan göra ett försök att köpa loss honom i sommar. Oavsett vilket tillhör han en av få spelare utanför toppkvartetten jag anser borde få chansen i en större klubb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in