2009-02-26, 22:17
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
6-1 till Ålborg totalt?, hur usla är inte Deportivo.

Ålborg gör ju alltid mycket mål, de slutade ju sin grupp i CL på lika många mål som Villarreal och Manchester United. Och mot just spanska lag verkar det gå extra vilt till, statistiken över 2 matcher mot Villarreal lyder 5-8
Citera
2009-02-26, 22:19
Medlem
Marchena kvitterar!

Trist att City precis gjorde 1-0 men knappast orättvist..
Citera
2009-02-26, 22:20
Medlem
Spanska ligan må vara den mest underhållande i Europa, men bäst är den inte i år tvingas jag med sorg konstatera. Igår gjorde real och villarreal fiasko i CL och idag skämmer Depor ut sig totalt. Sex i baken är inte alltför skönt, om man säger så, och när det dessutom är danska Ålborg som penetrerar blir det jävligt genant. Dessutom ligger Valencia under hemma mot Kiev. Ridå.
Citera
2009-02-26, 22:26
Medlem
Milan - Werder 2-2 just nu så är tyskarna vidare.
Citera
2009-02-26, 22:26
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Spanska ligan må vara den mest underhållande i Europa, men bäst är den inte i år tvingas jag med sorg konstatera. Igår gjorde real och villarreal fiasko i CL och idag skämmer Depor ut sig totalt. Sex i baken är inte alltför skönt, om man säger så, och när det dessutom är danska Ålborg som penetrerar blir det jävligt genant. Dessutom ligger Valencia under hemma mot Kiev. Ridå.

Jävlar vad du är vitsig såhär på kvällskvisten ^^

Kikar på Ajax-Fiorentina och funderar lite.. Jag förstår att spelare filmar och överdriver smärta. Men vad är egentligen grejen med att först filma, sen ligga kvar i typ 30 sek, lagom länge för att antingen domaren ska reagera eller någon annan spela ut bollen, för att då resa sig upp, förklara att man är okej och spela vidare.. När man dessutom tillhör det lagom som ligger under och riskerar att åka ur UEFA-cupen. Hur tänker man då?
Citera
2009-02-26, 22:37
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Fan va trist att Lech Poznan fick ett så tidigt mål. Annars tycker jag att Udinese för spelet och håller i taktpinnen. Halvlekens gigant är utan tvekan Inler, ikväll spelar han med ett otroligt lugn och slår inte bort många passningar. Han fördelar ut bollarna fint även om jag tycker det kan bli för mycket fokus på vänsterkanten, Di Natale ska ha mycket boll men inte till den graden att Pepe glöms bort. Sen tar Pasquale allt för lång tid på sig i mottagningarna, bollen behöver inte alltid sugas in utan det kan även vara positivt med direktpass.

Lech är definitivt inte ofarliga, varje gång de kommer in på offensiv planhalva hamnar hjärtat i halsgropen. Firma Lewandowski, Murawski och Stilic är riktigt jäkla bra stundtals. Deras omställningar är skrämmande kvicka och det blir nästan alltid farligt när bollen söker sig till Lewandowski. Snyggt mål även om försvarsspelet som vanligt liknar en fars.

Som det ser ut nu tror jag att det kan bli problematiskt, studsen är verkligen inte på vår sida ikväll och det ända som kan ändra på det är ett snabbt mål i andra halvlek. Trots bristen på farliga chanser tror jag nog att det kan inträffa. Med det spelövertaget borde det snarare hända annars blir jag besviken.

Då jag inte vill framstå som för självgod tar jag bara och citerar mig själv. En mer involverad Pepe innan han blev utbytt, tidigt mål av just Pepe och vänd match. 2 fucking 1. Så jäääääääkla underbar vinst och det hade varit för orättvist om det slutat på ett annat sätt. KUNG TOTO!
Senast redigerad av 4522 2009-02-26 kl. 22:40.
Citera
2009-02-26, 22:43
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
Milan - Werder 2-2 just nu så är tyskarna vidare.

Haha, Milan är utslagna! Pizarro tvåmålsskytt ser jag! Han producerar verkligen när han är tillbaka i Tyskland, som natt å dag i jämförelse med hur de gick i Chelsea. Såg dock inte målen, var dom snygga?

Lite trist för turneringen att dessa två möts så tidigt, detta hade lika gärna kunnat vara en final..
Citera
2009-02-26, 22:44
Medlem
Del Horno kan tydligen även bidra positivt!

Spurs B-lag ryker nu!
Citera
2009-02-26, 22:47
Medlem
hiphopnegers avatar
Rolig säsong för Milan.
Citera
2009-02-26, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopneger
Rolig säsong för Milan.

Storlag brukar oftast nonchalera Uefa cupen så, finns inte nån större motivation att vinna lilla Uefa Cupen när de har vunnit CL för 2 år sen...
Citera
2009-02-26, 22:53
Medlem
Milan, Fiorentina, Sampdoria utslagna ur uefa cupen!
Citera
2009-02-26, 22:54
Medlem
Vad hände med stolthet, ära och respekten hos sig själv att vilja göra sitt bästa?
Inget av detta har Milan visat och Dida ger bort 2-2 på det manér han gjort sig känd.

2-1 kommer för att Rosenberg tillåts stå offside och Senderos inte markerar sin motståndare på fast situation. (Knappast Maldini som ska markera en erkänt duktig huvudspelare)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in