2009-03-19, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av majty
Visst fan var Robinho dålig, men det är som desivle sa, Robinho är ju den som kan skapa något, han kan ju vara osynlig långa stunder för att plötsligt blixtra till. Det hade varit bättre att byta ut Evans i så fall, han har inte haft många rätt.

Exakt det jag syfta på!
Citera
2009-03-19, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majty
Visst fan var Robinho dålig, men det är som desivle sa, Robinho är ju den som kan skapa något, han kan ju vara osynlig långa stunder för att plötsligt blixtra till. Det hade varit bättre att byta ut Evans i så fall, han har inte haft många rätt.

Det intressanta är att se en eventuell straffläggning. Om Caicedo missar sin eventuella straff så kan nog Hughes få ännu mer kritik.
Citera
2009-03-19, 23:20
Medlem
4522s avatar
Det intressanta är väl snarare varför det dröjer till 107:e minuten innan Elano kommer in? Vilket skämt Hughes är.
Citera
2009-03-19, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peter.Sthlm
Frågan man börjar fundera på nu är vilken klubb som kommer värva honom. Jag kan tänka mig att både Liverpool och Villa kan göra ett försök att köpa loss honom i sommar. Oavsett vilket tillhör han en av få spelare utanför toppkvartetten jag anser borde få chansen i en större klubb.

Känns som att det är en spelare O´Neil skulle tycka om. Petrov - Barry är dock enligt mig ruskigt bra. Skulle inte förvåna mig om Chelsea kniper honom för 500 miljoner.
Citera
2009-03-19, 23:22
Bannlyst
Fan vad jag hatar Man citys långbollar, skapar verkligen ingeting.

Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Det intressanta är att se en eventuell straffläggning. Om Caicedo missar sin eventuella straff så kan nog Hughes få ännu mer kritik.

Tro mig, killen har ingen teknik tror han kommer skjuta över.

Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Det intressanta är väl snarare varför det dröjer till 107:e minuten innan Elano kommer in? Vilket skämt Hughes är.

Du tar orden från min mun, tror han har något emot brasilianare.
Senast redigerad av Desivle 2009-03-19 kl. 23:24.
Citera
2009-03-19, 23:22
Medlem
Citat:

Elano har väl varit allt annat än bra denna säsong? Jag kan inte minnas att jag sett honom i samma grymma form som han höll ifjol i alla fall.
Citera
2009-03-19, 23:28
Medlem
Citat:

Elano är världens mest överskattade spelare.
Citera
2009-03-19, 23:29
Medlem
Hur bra är Given på straffar? Är ju riktigt duktig på linjen och hyggligt explosiv.
Citera
2009-03-19, 23:30
Bannlyst
Citat:
Hur bra är Given på straffar? Är ju riktigt duktig på linjen och hyggligt explosiv.

Tänker du på Brasilien - Portugal?
Citera
2009-03-19, 23:32
Medlem
Citat:

Jag vill nog hävda att han är ganska bra men inte i klass med t.ex. Reina. Han är kvick och snabb så läser han skytten rätt så har han goda möjligheter att rädda. Däremot tycker jag han saknar lite is i magen vid straffar och brukar oftast gå tidigt åt ett håll.
Citera
2009-03-19, 23:33
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Elano är världens mest överskattade spelare.

Och Hughes den sämste tränaren i hela PL.
Citera
2009-03-19, 23:34
Medlem
Villons avatar
Haha. Jävlar vad Pehrsson är nervös.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in