2009-03-12, 23:30
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Antar att du syftar på Tekke och hans "avslut"? Därifrån är det fan svårare att missa mål, fattar inte riktigt hur killen lyckas med konststycket. Sen hade Tymoschuk en frispark som var halvfarlig och det hade varit ångest om den gått in med tanke på att den var helt feldömd.
Det var ju ett friläge också där skottet skottet knappt såg ut att böja på grässtråna i dess väg.
Citera
2009-03-13, 00:46
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
AHHH!

Det finns en rättvisa trots allt! Hela matchen skrek vinst, vinst och åter vinst. Tragiskt att det ska dröja ända till 85:e minuten innan det händer men då sker det med dunder och brak. Härligt ryck av Pepe som mirakulöst tar sig förbi sin försvarare, passningen skär genom tre ryssar och där står han insiktad och klar. Ingen mindre än Quagliarella! Men det var fan på håret att han missade ännu en gång. Sen fastställer Di Natale slutresultatet på en feldömd straff. Det målet borde ändå ha kommit tidigare så det är inget att orda om.

Totaldominans från minut ett och Zenit såg ut som ett korpgäng från Eslöv. Noll tempo, noll kreativitet och främst noll vilja att attackera. Det var nästan pinsamt att se stundtals och Danny ska vara deras stora stjärna? Jo tackar jag. Nu kan förövrigt alla PL-muppar lukta sig fram ur sina hålor igen. Tolvan (!!!) i Serie A formligen spelade ut de regerande mästarna av UEFA-cupen. Någon kommer sova gott i natt.

Vinci per noi, magica Udinese, vinci per noi, grande cuore bianconero!

Skönt att Serie A får lite revanch ikväll.

Om Ude hamnar i final mot man city och de senare förlorar så kommer jag må bra resten av sommaren.
Ett "brögäng" från Italien med en arena som passar i allsvenskan vinner mot miljardernas Man City i PL... Det vore sannerligen något.
Citera
2009-03-13, 08:22
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Skönt att Serie A får lite revanch ikväll.

Om Ude hamnar i final mot man city och de senare förlorar så kommer jag må bra resten av sommaren.
Ett "brögäng" från Italien med en arena som passar i allsvenskan vinner mot miljardernas Man City i PL... Det vore sannerligen något.

Det hade onekligen varit en vacker saga. Dagens Gazzetta: L'Udinese rialza l'Italia (Udinese lyfter Italien), vem hade trott det för fem-sex omgångar sedan. Det lönar sig kanske att hålla kvar tränaren i kristider trots allt ..
Senast redigerad av 4522 2009-03-13 kl. 08:27.
Citera
2009-03-18, 22:40
Medlem
majtys avatar
Dom visar Ålborg - Man City på Tv4-Sport imorgon. Härligt! Då slipper man kolla på någon hackig stream.
Citera
2009-03-19, 21:07
Medlem
4522s avatar
Bianconeri fortsätter försvara Italiens färger ute i Europa. Det var ganska givet att det skulle bli avancemang med 2-0 i bagaget. Nu väntar vi med spänning på lottningen, mardrömmen hade varit Werder Bremen. Får hoppas på något som smakar lite bättre faktiskt.
Citera
2009-03-19, 21:16
Medlem
Masingas avatar
1-o till GS i en väldigt tillknäppt match.
Citera
2009-03-19, 21:38
Medlem
Masingas avatar
2-0 riktigt snyggt förarbete till Baros mål.
Citera
2009-03-19, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga

Skulle göra riktigt ont att se Galatasaray spela en final på Sukru Saracoglu. Hoppas de åker ut så nära finalen som möjligt.
Citera
2009-03-19, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga

Ser jag dåligt eller spelar Kewell verkligen mittback?
Citera
2009-03-19, 21:45
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
Ser jag dåligt eller spelar Kewell verkligen mittback?

Han spelar väldigt lågt, har svårt att tyda om det är back eller defensiv mitt.
Citera
2009-03-19, 21:48
Medlem
vart ser ni på matchen? någon live stream?
Citera
2009-03-19, 21:51
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grezo
vart ser ni på matchen? någon live stream?

http://www.atdhe.net/live-tv-5251.html

2-2 nu, suck!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in