2009-03-19, 21:52
Medlem
Ja se på fan, trodde inte alls på några mer mål efter första halvlek men vilken match det är nu.
Citera
2009-03-19, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
http://www.atdhe.net/live-tv-5251.html

2-2 nu, suck!
den blockar liksom rutan ? kan typ inte se.
Citera
2009-03-19, 21:57
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grezo

Jag vet, tyska popups, du får scrolla till höger och stänga därifrån.
Citera
2009-03-19, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grezo
joo nu, man måste ju fan göra hel skärm, annars ingen ide.
Citera
2009-03-19, 21:58
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
Ja se på fan, trodde inte alls på några mer mål efter första halvlek men vilken match det är nu.

Kan inte påstå att jag är överasskad, turkiska lag har ofta svårt att försvara ledningar.
Citera
2009-03-19, 21:59
Medlem
Kom precis hem och tänkte se andra halvlek av Citymatchen. Någon som har lust att ge en ett litet sammandrag av vilka som varit bäst i första?
Citera
2009-03-19, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peter.Sthlm
Kom precis hem och tänkte se andra halvlek av Citymatchen. Någon som har lust att ge en ett litet sammandrag av vilka som varit bäst i första?

Ska göra mitt bästa, men kollade inte första 10 och har slökollat lite. För mig har det i alla fall varit en ganska tillknäppt tillställning och förutom Sheltons (skrämde slag på Man U) halvchans så har det inte hänt så mycket. Tycker synd om Ireland, en av få i City som håller klassen.
Citera
2009-03-19, 22:03
Medlem
Villons avatar
Citat:
Hyggligt tempo och ganska jämt. Danskarna vill mest men har inte haft förmågan att komma till riktiga chanser. Man City å sin sida har inte sett så vansinnigt vassa ut på kontringarna heller. Evans ser lite färsk ut och Robinho halvtaggad.

Om resultatet står sig är det ingen skräll, men rätt sevärt ändå.
Citera
2009-03-19, 22:05
Medlem
majtys avatar
Citat:

Det har varit en ganska tillknäppt match. Ålborg hade den farligaste chansen ett fint inlägg från vänster kanten, Onuhoa blockade ut till hörna precis innan den nådde fram till Luton Shelton. Sen har Robinho och Zabaleta haft någon halvchans var.

Domaren tillåter ganska hårt spel, hade kunnat vara något kort åt vardera lag.

Låter också som det är väldigt bra stämning på läktaren. Danskarna håller igång.
Citera
2009-03-19, 22:06
Medlem
Burdissos avatar
Hur ser det ut för grodätarna mot Braga?
Citera
2009-03-19, 22:10
Medlem
Tack för svaren. Ni verkar enade om att det var tillknäppt i första så jag får väl hoppas på en bättre andra halvlek.
Citera
2009-03-19, 22:17
Medlem
Masingas avatar
Vafan tänkte han med när han bytte in sopan Hasan Sas Fan nu gjorde dom ett 3:e mål..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in