• 2
  • 3
2008-06-23, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buttmanuel
Malwarebytes hittade problemet, det var filen som vi misstnkte. Datorn fungerar ter som den ska.

r vldigt tacksam fr hjlpen!!!!

Jag kollar med samma program nu, ven om jag inte har ngon misstnksam .dll-fil som du
Hur lng tid tog skningen?^^
Citera
2008-06-23, 06:37
Medlem
927s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Det r fullstndigt uteslutet. Har en MASSA grejer som jag inte kan flytta... Och har jag vl installerat om Windows och felet uppenbarar sig igen, ja d r ju den senaste halvtimmen med ominstallation helt ondigt. Nej, det r bttre att frska lsa skiten helt och hllet.
Finns det ngon mjlighet att det skulle vara strul med routrar osv? Fr dom har vi bytt och det har allmnt krabbat med ntet hr hemma.

flytta?? det r inget du behver flytta men isf kan ju lgga det direkt under c:
jag frstr inte hur du tnker.... ja det kanske blir 30 min som datorn jobbar och du fr svara p ngra frgor men vad r det emot de typ 30 timmar som kanske haft detta problem...

isf mste du ju testa utan router, det r ju en sjlvklarhet.
Citera
2008-06-23, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 927
flytta?? det r inget du behver flytta men isf kan ju lgga det direkt under c:
jag frstr inte hur du tnker.... ja det kanske blir 30 min som datorn jobbar och du fr svara p ngra frgor men vad r det emot de typ 30 timmar som kanske haft detta problem...

isf mste du ju testa utan router, det r ju en sjlvklarhet.

Men om jag ska ominstallera Windows XP r jag vl tvungen att formatera allt p C:?...eller?
Citera
2008-06-23, 13:39
Medlem
jEffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Men om jag ska ominstallera Windows XP r jag vl tvungen att formatera allt p C:?...eller?

N du behver bara formatera vars du har installerat XP.
Citera
2008-06-23, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jEffe
N du behver bara formatera vars du har installerat XP.

Och det har jag p C: dr jag ocks har en massa viktiga filer utspridda. Betyder det att dom filerna kommer tas bort? Eller r det bara C:/Windows som kommer ominstalleras?
Citera
2008-06-23, 17:14
Medlem
927s avatar
installationen hittar windows p C:/Windows och dr vljer du installera windows igen. det som mjligtvis kan g fel r det som finns i mappen mina dokument, kanske nt mer som jag inte kommer p nu. det hr aldrig hnt mig och jag har installetat om om ett antal burkar from 98an till xpsp2.
frst tycker jag att du ska testa koppla bredbandet frbi routern, ven ringa din isp support

http://support.microsoft.com/kb/315341/sv method 2 skulle jag vlja.
ta en kopia p (bda) wpa.dbl filerna. mste du aktivera xp igen s testa frst att klistra in dessa filer i system32 mappen och starta om
Citera
2008-06-23, 17:17
Medlem
Hjlpte inte att koppla frbi med router s det fr bli en ominstallation helt enkelt =/
Fr se vad som hnder
Citera
2008-06-23, 23:26
Medlem
*bump*

Har nu installerat om XP men samma jvla problem kvarstr! Jvla less man kan bli p snt hr...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in