Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Stor humor i Milans "frisparksvariant" i slutet av matchen. Vad hände? Sen är det ruskigt kul att min lilla guldgosse Pazzini visar sin potential nu när han får speltid. Jag har länge lobbat för att han skulle göra bra ifrån sig i Viola men där lyste förtroendet med sin frånvaro. Det ska onekligen bli intressant att följa hans vårsäsong. Inga fula mål han gör heller.
Vad beträffar kvällens drabbning så förväntar jag mig en fartfylld fotbollsmatch. Tror nog att Inter tar och säkrar ligan hemma på Giuseppe Meazza ikväll. Roma känns några nummer för små, det krävs en hel del för att ro sig på maskinen Inter. Det hela blir inte bättre av att det råder tvivel kring Totti och Pizzarro, som jag tycker varit en positiv injektion den senaste tiden. Roma komma göra klart precis innan avspark om Totti kommer till spel. Startar han inte lär Baptista ta plats i anfallet istället. I Inter går Burdisso in istället för Chivu, Adriano och Zlatan startat tillsammans på topp och Maxwell är tveksam till spel.
2-1 - Stankovic, Ibragol och Baptista.
+ är dock att Panucci är tillbaka!

Motta fortsätter förmodligen ute till höger, även om Cicinho är tillbaka, Juan fortsatt borta, så det lär nog bli;
Motta - Panucci - Mexés - Riise