2009-03-01, 17:14
Medlem
Krooked.s avatar
Visas Intermatchen bara i Canal + 2 ?
Citera
2009-03-01, 17:20
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Beckam ut Emerson in
Jankulovski ut Favalli in

Ancelotti bländar oss med sin slughet.

Inte jätte otippade byten ändå. Varken Beckham eller Jankulovski verkar ha fysiken att spela på topp i 90 minuter. Sen vet jag inte riktigt vad han har för material att välja imellan, men en vänsterback mot en vänsterback och en mittfältare mot en mittfältare låter ju inte ultadefensivt iaf..
Citera
2009-03-01, 17:20
Medlem
haha vafan höll milan på med när dom skulle ta frisparken där i slutet? började passa runt istället för att skjuta direkt. så jävla onödigt.
Citera
2009-03-01, 17:52
Medlem
pirates avatar
Tror ni får vi får se en målfest idag mellan Inter - Roma ?
Citera
2009-03-01, 18:58
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Tror ni får vi får se en målfest idag mellan Inter - Roma ?

Det e klart, det brukar bli målrikt när dessa lag möts.
Citera
2009-03-01, 19:00
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krooked.
Visas Intermatchen bara i Canal + 2 ?

Den visas i många olika kanaler världen över.
Citera
2009-03-01, 19:02
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Inte jätte otippade byten ändå. Varken Beckham eller Jankulovski verkar ha fysiken att spela på topp i 90 minuter. Sen vet jag inte riktigt vad han har för material att välja imellan, men en vänsterback mot en vänsterback och en mittfältare mot en mittfältare låter ju inte ultadefensivt iaf..

Visst han har väl inte så vass bänk direkt, men i det skedet som bytena gjordes så var det knappast för att förändra matchbilden. Milan låg ju under och då bör man göra offensiva byten, men som jag skrev så är väl bänken inte så jättevass kanske.
Citera
2009-03-01, 19:17
Medlem
4522s avatar
Stor humor i Milans "frisparksvariant" i slutet av matchen. Vad hände? Sen är det ruskigt kul att min lilla guldgosse Pazzini visar sin potential nu när han får speltid. Jag har länge lobbat för att han skulle göra bra ifrån sig i Viola men där lyste förtroendet med sin frånvaro. Det ska onekligen bli intressant att följa hans vårsäsong. Inga fula mål han gör heller.

Vad beträffar kvällens drabbning så förväntar jag mig en fartfylld fotbollsmatch. Tror nog att Inter tar och säkrar ligan hemma på Giuseppe Meazza ikväll. Roma känns några nummer för små, det krävs en hel del för att rå sig på maskinen Inter. Det hela blir inte bättre av att det råder tvivel kring Totti och Pizzarro, som jag tycker varit en positiv injektion den senaste tiden. Roma komma göra klart precis innan avspark om Totti kommer till spel. Startar han inte lär Baptista ta plats i anfallet istället. I Inter går Burdisso in istället för Chivu, Adriano och Zlatan startat tillsammans på topp och Maxwell är tveksam till spel.

2-1 - Stankovic, Ibragol och Baptista.
Senast redigerad av 4522 2009-03-01 kl. 19:38.
Citera
2009-03-01, 19:25
Medlem
Dekomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Stor humor i Milans "frisparksvariant" i slutet av matchen.

Berätta vad som hände. Jag såg inte matchen.
Citera
2009-03-01, 19:26
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Stor humor i Milans "frisparksvariant" i slutet av matchen. Vad hände? Sen är det ruskigt kul att min lilla guldgosse Pazzini visar sin potential nu när han får speltid. Jag har länge lobbat för att han skulle göra bra ifrån sig i Viola men där lyste förtroendet med sin frånvaro. Det ska onekligen bli intressant att följa hans vårsäsong. Inga fula mål han gör heller.

Vad beträffar kvällens drabbning så förväntar jag mig en fartfylld fotbollsmatch. Tror nog att Inter tar och säkrar ligan hemma på Giuseppe Meazza ikväll. Roma känns några nummer för små, det krävs en hel del för att ro sig på maskinen Inter. Det hela blir inte bättre av att det råder tvivel kring Totti och Pizzarro, som jag tycker varit en positiv injektion den senaste tiden. Roma komma göra klart precis innan avspark om Totti kommer till spel. Startar han inte lär Baptista ta plats i anfallet istället. I Inter går Burdisso in istället för Chivu, Adriano och Zlatan startat tillsammans på topp och Maxwell är tveksam till spel.

2-1 - Stankovic, Ibragol och Baptista.

+ är dock att Panucci är tillbaka! Motta fortsätter förmodligen ute till höger, även om Cicinho är tillbaka, Juan fortsatt borta, så det lär nog bli;
Motta - Panucci - Mexés - Riise
Citera
2009-03-01, 19:55
Bannlyst
Varför ser Serie A:s sändningar ut som något som kunde lika gärna varit bilder från början av andra världskriget? Bilden är ju värdelös.
Citera
2009-03-01, 20:06
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Varför ser Serie A:s sändningar ut som något som kunde lika gärna varit bilder från början av andra världskriget? Bilden är ju värdelös.

Det är knappast talande för ligan. Kanal 9 har enbart rättigheter till usla lag med dålig ekonomi. De har dålig kvalité. Kollar du en match från Olimpico, San Siro eller Juve så är kvalitén lika bra som PL.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in