2008-06-25, 01:33
Medlem
ojns avatar
Jag har ingen aning om vad som gr detta kul. Det kanske har att gra med att vi frvntas vara s pass vuxna i vrigt - p arbetsplatsen/i skolan, i affren, p slktmiddagen; ja, .h.t. ute bland folk - att det kan vara vldigt avslappnande att f knna sig lite barnslig ibland.

Det hela beror ju p situationen ocks, kiss- och bajshumor kan jag ibland tycka r kul sent p kvllen hemma framfr datorn, men om det frekommer p t.ex. en frelsning knns det "out of place".
Citera
2008-06-25, 01:46
Medlem
Klart bajs kan vara kul om det stts i ett sammanhang. Om man per automatik finner en bild p bajs rakt upp och ned rolig r man i mina gon bara en infantil idiot. Fr mig r det likvrdigt med att skratta t en bild p ett trd eller en sten. Nr jag tnker efter r det fan ett smtt maniskt beteende.
Citera
2008-06-25, 01:47
Bannlyst
Det r vldigt logiskt att bajs r roligt. Jag menar, det r brunt, format som korvar, har cklig konsistens, kommer ut ur rvhlet och stinker utav helvete! Det r naturens egen komik.
Citera
2008-06-25, 01:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sylwester
Klart bajs kan vara kul om det stts i ett sammanhang. Om man per automatik finner en bild p bajs rakt upp och ned rolig r man i mina gon bara en infantil idiot. Fr mig r det likvrdigt med att skratta t en bild p ett trd eller en sten. Nr jag tnker efter r det fan ett smtt maniskt beteende.

Nu ska du passa dig med att dma andra mnniskor och deras humor. Ls mitt frra inlgg (under ditt) s frstr du varfr jag skrattar t bilder p bajs!
Citera
2008-06-25, 05:32
Bannlyst
Detta mina damer och herrar r humor:

Citat:
Ursprungligen postat av Sylwester
Om man per automatik finner en bild p bajs rakt upp och ned rolig r man i mina gon bara en infantil idiot.

Att anklaga folk som gillar bajs fr idioter r humor, tack fr inlgget!
Citera
2009-03-25, 00:26
Medlem
Foveas avatar
Kiss- och bajshumor (Samt runk-, kuk- och spermhumor)

Hur kan ngon tycka att den hr formen av humor r rolig?

Det r s ofta jag lser roliga trdar av godartad natur och helt pltsligt gnar frbi ett svar i likhet med "Kr kuken i bajsprutten p henne HAHAHAHA!!!!! "

Ibland ser jag till och med hur det citeras och ngon skriver "haha fan va kyl!"

Man tappar ju hela humret direkt.

Var ligger det roliga i detta?

Jag har mrkt att det r sna personer som ocks verkar gilla Ben Stiller-filmer.

Jag pstr att det (urskta ordvalen) bara r riktigt dumma, ointelligenta idioter som anser den hr formen av humor vara tilldragande.

Dessvrre verkar det finnas en bra del anvndare som passar in p min beskrivning ovan, och rtta mig om jag har fel, men r inte detta vldigt skrckinjagande?
Citera
2009-03-25, 00:30
Medlem
oboypakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fovea
Kr kuken i bajsprutten p henne HAHAHAHA!!!!! "

HAHAHAHAHAHA.. bajsprutten!!

skitkul ju!!
Citera
2009-03-25, 00:31
Medlem
Bertil Falukorvs avatar
Tycker att det kan finnas en viss charm i det, men inte speciellt ofta. Varken gillar eller ogillar Ben Stiller filmer.
Citera
2009-03-25, 00:31
Medlem
Personligen tycker jag sdan humor r rolig helt enkelt fr att den r omogen, s enkelt r det. P samma stt r skmt som r rasistiska eller judehatande r roliga fr att det r "fel".

Det roliga r helt enkelt att det inte riktigt r accepterat, vilket gr att det blir lite.. "busigt" roligt, i brist p bttre ord

Edit: BAJSPRUTTEN!?
Citera
2009-03-25, 00:44
Medlem
Fettogubbens avatar
Haha! Det r roligt vid rtt lge, det gller att ha precision. Det ska vara verraskande!

Fast nu p natten garvar jag vl t det mesta i och fr sig.
Citera
2009-03-25, 00:47
Medlem
Foveas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ab0x
Personligen tycker jag sdan humor r rolig helt enkelt fr att den r omogen, s enkelt r det. P samma stt r skmt som r rasistiska eller judehatande r roliga fr att det r "fel".

Det roliga r helt enkelt att det inte riktigt r accepterat, vilket gr att det blir lite.. "busigt" roligt, i brist p bttre ord

Edit: BAJSPRUTTEN!?

Mjo, men jude-skmt r ju p en helt annan niv. Dom r ju ute efter att provocera ven fast det i grund och botten inte r ngot provocerande i att vara jude, vilket gr det till s jvla kul nr folk tar illa upp.

Och visst har jag vl sett ett eller annat perfekt kiss- eller bajs-skmt som varit roligt men de flesta som brukar den hr sortens humor har ju absolut ingen baktanke med det hela utan anvnder helt enkelt orden fr att dom av ngon outgrundlig anledning tror att det rcker med att vga skriva ett par 'frbjudna' ord fr att vara rolig....
Citera
2009-03-25, 02:16
Medlem
Under---18s avatar
Det ska komma nr man minst anar det, d r det roligast. Annars r det bajsprutttrkigt.

(Jag hatar nstan alla filmer B. Shitller gr)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in