2007-11-08, 12:03
Bannlyst
Pissat in mitt namn i sn, samt frska pinka s lgnt som mjligt(har skert kommit upp emot en 3 meters strle) har vl hnt X gnger. Det dr med att pinka lngt, s "stryp" ballen och pressa allt vad ni kan och sedan slpp.
Citera
2007-11-08, 17:20
Medlem
Carl Serungs avatar
Jag urinerade i en polares hocjeyvska fr mnga r sedan. 2 veckor senare var vskan kvar p samma plats...med samma innehll..
Citera
2007-11-23, 04:24
Medlem
Das_Davves avatar
Jag kissade i en klasskamrats parfymflaska i gymnastikens omkldningsrum en gng i hgstadiet.
Citera
2007-11-23, 04:51
Medlem
lgbens avatar
Var p fest fr mnga r sen och pissade d p vrdens tandborste. Jag gillade honom inte,
Citera
2007-11-25, 02:38
Medlem
uno kronqvists avatar
Tv bajskorvar var ute och gick.
Dom mtte en klick diaree som frgade i fall han fick flja med.
D sa korvarna:
"Du r inte tillrckligt hrd"
Citera
2007-11-25, 05:18
Medlem
Bajsfacistens avatar
Krafse rapporterar
Citera
2008-06-19, 23:28
Bannlyst
Diskussion om kiss- och bajshumor

Jag kan stolt erknna att jag lskar kiss- och bajshumor; den typen av skmt r nstan det enda som r roligt enligt mig. Jag skrattar exempelvis s att jag grter t den hr bilden: http://www.dailypoopoo.com/images/poo/Poo-8847.jpg

Finns det ngon mer hr som roas av detta? Varfr tror ni att kiss- och bajshumorn ses som barnslig och ngot som tillhr en viss lder? Vad r det med just kiss och bajs som bara barn "ska" tycka r roligt?

Diskutera p, och ni andra vuxna som lskar kiss- och bajshumor: trd fram!
Citera
2008-06-19, 23:37
Medlem
Med finess och fingertoppsknsla och i sitt rtta element, kan ven en bajskorv bli till humor. Annars r en bajskorv just och bara en bajskorv.
Hr ser jag bara en bajskorv. Haha, jtteroligt.
Citera
2008-06-19, 23:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tort
Med finess och fingertoppsknsla och i sitt rtta element, kan ven en bajskorv bli till humor. Annars r en bajskorv just och bara en bajskorv.
Hr ser jag bara en bajskorv. Haha, jtteroligt.

Jag tycker faktiskt att det r skitkul med bara en bajskorv (gammal och dlig ordvits, jag vet)! Men har du ngra argument angende att bara en bajskorv inte skulle vara rolig?
Citera
2008-06-20, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balleful
Jag tycker faktiskt att det r skitkul med bara en bajskorv (gammal och dlig ordvits, jag vet)! Men har du ngra argument angende att bara en bajskorv inte skulle vara rolig?

Jag fr nog passa p frgan, d jag knner mig alltfr gammal fr den.
Men frga grna vidare, d det finns flera p din niv.
Citera
2008-06-20, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tort
Jag fr nog passa p frgan, d jag knner mig alltfr gammal fr den.
Men frga grna vidare, d det finns flera p din niv.

Men det r ju just detta jag vill diskutera! Varfr anses kiss- och bajshumor ligga p en s lg niv? Vad r det som r barnsligt/omoget med det?
Citera
2008-06-25, 01:30
Medlem
ojns avatar
Massvis med OT raderat. Har ni inget vettigt att tillfra, s hll truten i stllet.

/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in