• 1
  • 2
2005-04-03, 20:37
Medlem
wades avatar
Scenario 1
Det r vr. Tv par promenerar i parken som har brjat grnska. Det r fortfarande lite kyligt i luften, damerna r kldda i kappa, herrarna i rock. Pltsligt viker en av damerna av mot en av de av staden utplacerade latrintunnorna som r avsedda att anvndas till "hundbajspsar". Hon ppnar locket och plockar upp en hundbajspse. Nr hon s r p vg tillbaka till sllskapet, som str och undrar vad hon har fr sig, biter hon ett hl i hundbajspsen. Hon brjar suga i sig innehllet. Hon sger ingenting om detta, utan fortstter att konversera som vanligt.

Frklaring: Tjejen har en preparerad hundbajspse i kappfickan, Psen innehller ntcrme. Hon plockar upp psen ur fickan nr hon vnd bort frn sllskapet pltsligt gr mot latrintunnan.

Scenario 2
Vi befinner oss p sjukhuset, p en vrdavdelning. Avdelningsarbetet r i full gng, och den manlige underskterskan kommer gendes med en halvfull urinflaska som han har hmtat frn en patient. Han r p vg mot skljrummet fr att mta urinvolymen och sedan tmma flaskan fr att placera den i dekontaminatorn (ett slags diskmaskin fr sdan prylar). Underskterskan mter ett par arbetskamrater, bl.a. avdelningsfrestndaren p vgen. Avd.frest. passar p att frga honom om ett par semesterdagar han skat om. Pltsligt fr underskterskan upp urinflaskan mot munnen. Han tar en djup klunk. Samtidigt dyker hans flickvn upp. Hon jobbar p en annan avdelning p sjukhuset, och r dr fr vxla ett par ord med honom p sin rast. Han sger "Hej lskling", och kysser henne ordentligt p munnen.

Frklaring:
Vr underskterska har preparerat urinflaskan i avdelningens personalrum. Han har anvnt sig av en splitterny aldrig anvnd urinflaska som han lyckats fixa fram frn frrdsleverantrerna. Han har hllt pplejuice i flaskan.

Det hr r tv practical jokes som jag i det frsta scenariot varit med och planlagt/frberett, och i det andra scenariot sjlv genomfrt. Vad tycks? Ngon annan som skojat med folk?

/wade
Citera
2005-04-04, 16:13
Medlem
von Silverhjelms avatar
Jo, det kan skert vara kul men jag tycker att det r ganska barnsligt.
Citera
2005-04-04, 16:25
Medlem
wades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverhjelm
Jo, det kan skert vara kul men jag tycker att det r ganska barnsligt.

sant.. kiss- och bajshumor r ju det!
/wade
Citera
2007-11-07, 18:50
Medlem
Herrtrosas avatar
Roligt med bajs och kiss!

Hej allesammans! Jag tnkte hra med er om ni har gjort ngot kul med bajs eller kiss? Sjlv kan jag stoltsera med att jag har grillat kobajs p en engngsgrill en gng i tiden. Till denna stek har jag serverat hackad lk och klyftpotatis.

Sedan s brukar jag underhlla mig sjlv genom att pissa i papperskorgar p olika toaletter. P restauranger, krogar och ja, t.o.m. p jobbet. Ibland fyller jag ven plastmuggar, till bredden fyllt med kiss, och lmnar vid handfatet till "nste man". Att "freestyla", genom att helt enkelt sura ner hela toaletten, r heller inte ovanligt.

Bajs brukar jag gmma i platsmuggbehllaren och jag hade ven funderingar p att skriva "Faith" (alternativt "Fate") p en toalettvgg med bajs

En gng i tiden s kladdade jag, med kamrater, ned en mellanstadieskolas fnster med texten "ROLAND". Stort och tydligt. En bokstav fr varje fnster. Roland var nmligen vaktis p skolan Kul fr honom att f knslan av utvaldhet

Kommer bara p det hr fr stunden! Nu till sjlva grejen. Jag vill hra era historier! Shoot!
Citera
2007-11-07, 18:59
Medlem
moderatswings avatar
Sjlv s har jag lyckats pissa in mitt namn i sn.
Citera
2007-11-07, 19:03
Bannlyst
Jag skulle lgga en bakfylleprutt p polaren men var s ls i magen att jag sprutlackerade honom med ca 1 deciliter brunt guld.

.
Citera
2007-11-07, 19:05
Medlem
OggeOJs avatar
En kompis bajade ner skolans entr.

Det var ju en.. kul upplevelse ^^
Citera
2007-11-07, 20:05
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOKO_MOTIV
Jag skulle lgga en bakfylleprutt p polaren men var s ls i magen att jag sprutlackerade honom med ca 1 deciliter brunt guld.

.
Hahahaha!!! Fy satan allts!

Aja, sjlv har jag vl inte gjort s mycket med kiss eller bajs, men det finns en bild nnstans dr jag stolt hller upp en lng skitkorv med handen.
Citera
2007-11-07, 20:09
Medlem
bullybrugds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Sjlv s har jag lyckats pissa in mitt namn i sn.
D heter du snarare Bo n Bartolomeus va?
Citera
2007-11-07, 20:40
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullybrugd
D heter du snarare Bo n Bartolomeus va?

Ngot t det hllet, ja!
Citera
2007-11-07, 21:42
Medlem
qwiiiks avatar
Jag brukar ocks kissa i papperskorgar och vifta med snorren s jag stnker ner golvet och hela toan det r alltid lika festligt
Citera
2007-11-08, 11:58
Bannlyst
once upon a time

s som mnga andra har jag gtt i smnen nr jag var i mina yngre dagar, och ibland har kroppen tyckt att jag ska g och pissa men inte huvudet riktigt hngt med. tnkte bertta om den gngen jag gick in i brorsans rum och pissa ner honom i hopp om att hans huvud var toalettlocket. Vart inte allt fr populrt med tanke p att han vakna mitt under "the golden shower"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in