2009-02-07, 16:16
Medlem
pENNYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabeltand
Wsup/Boof startades 2005?! Vad jag kmr ihåg började dom sommar 2007.

Hmm ja det har du alldeles rätt i. Tänkte på innan dom gick ihop, då boof började 2006.
Citera
2009-02-07, 17:04
Medlem
ingen som vill säga vad de lägger? så man kan ställa lite mer frågor

Man kan nästan gissa vilka crew en del tillhör
Citera
2009-02-07, 17:12
Medlem
Bäver_s avatar
När jag var i malmö sa jag WZUP! till wsuparna utanför drewex det tyckte jag var kul.
Citera
2009-02-07, 17:13
Medlem
fadds avatar
Jag var vid klostergården idag och la märket till att AY har ju gjort målningar överallt där känns det som. På alla broar och vid mejeriet på alla sidor om ett litet hus. gjort över sig själva och sånt.
Citera
2009-02-07, 17:36
Medlem
pENNYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fadd
Jag var vid klostergården idag och la märket till att AY har ju gjort målningar överallt där känns det som. På alla broar och vid mejeriet på alla sidor om ett litet hus. gjort över sig själva och sånt.

Cazp börjar måla in sig i ett hörn.. Finns även resultat på det vid den gamla lagliga väggen där han har lagt alldeles för mycket på en och samma vägg.
Citera
2009-02-07, 18:39
Medlem
Snabeltands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pENNY
Cazp börjar måla in sig i ett hörn.. Finns även resultat på det vid den gamla lagliga väggen där han har lagt alldeles för mycket på en och samma vägg.
Håller med till viss del. Det huset vid mejeriet är det lager på lager med cazp. Men å andra sidan kör han t-ups på nya ställen runt om stan hela tiden. Färgsprutan verkar han ha lagt på hyllan.
Citera
2009-02-08, 09:43
Medlem
Fwks avatar
Har en fundering! Finns det någon graff rulle som utspelar sig mycket eller endast i malmö,lund och resten av Skåne trakten? Nu menar jag inte 10 minuterna i FF2 eller så, utan en hel film med skåne boys! Viva La Skåne!
Citera
2009-02-08, 10:39
Medlem
foshiznits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fwk
Har en fundering! Finns det någon graff rulle som utspelar sig mycket eller endast i malmö,lund och resten av Skåne trakten? Nu menar jag inte 10 minuterna i FF2 eller så, utan en hel film med skåne boys! Viva La Skåne!
xtc ?
Citera
2009-02-08, 10:46
Medlem
Fwks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foshiznit
xtc ?

Om jag inte minns helt fel så har Xtc scener ifrån typ Göteborg och Stockholm?
Men visst finns en hel del ifrån skåne i den
Citera
2009-02-08, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fwk
Om jag inte minns helt fel så har Xtc scener ifrån typ Göteborg och Stockholm?
Men visst finns en hel del ifrån skåne i den

Lady in red. Samma sak där; inte bara skånetrakterna. Men en hel del dock!
Citera
2009-02-08, 12:27
Medlem
Disembowlers avatar
Finns tyvärr inget renodlat av skåningar. Men XTC och LiR ger en ganska rättvis bild av scenen 2000-2002. Sen finns det väl en SW-film.
Citera
2009-02-08, 13:01
Medlem
Fwks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Finns tyvärr inget renodlat av skåningar. Men XTC och LiR ger en ganska rättvis bild av scenen 2000-2002. Sen finns det väl en SW-film.

Har redan sett de ovanstående och de är jävligt bra må jag säga!
jag hade hoppats på en renodlad skåne rulle hade varit hur coolt som helst med typ klipp med bombing i Malmö innerstad osv

Btw Sw-film? Som i Skywalkers Crew? vad heter den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in