2009-03-12, 18:45
Medlem
Snabeltands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faddeman
har sett en del 3 am tags lite här och var i lund. och även två förskräckliga målningar.
nån mer än jag som lagt märket till detta o va tycks?
Sett dom jag med, en vid ishallen och en vid systemet, nära eos-hallen. Trash o ngt tills om e med eller?
Citera
2009-03-12, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av faddeman
har sett en del 3 am tags lite här och var i lund. och även två förskräckliga målningar.
nån mer än jag som lagt märket till detta o va tycks?

med tanke på att detta va ditt första inlägg hoppas jag nästan lite att du fiskar självprops..
Citera
2009-03-12, 20:38
Medlem
Snabeltands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kejvs
med tanke på att detta va ditt första inlägg hoppas jag nästan lite att du fiskar självprops..
Venne om han skulle beskriva sina egna målninagr som 'förskräckliga'
Citera
2009-03-12, 21:32
Medlem
faddemans avatar
självprops?
Citera
2009-03-12, 21:39
Medlem
Fauntleroys avatar
Det kanske är en såkallad fulsnygg stil dom försöker efterlikna... Eller det får man väl hoppas, för det lilla jag har sett har varit så fruktansvärt fult så att jag fick andnöd
Citera
2009-03-12, 21:50
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Okej. För DNA har också funnits här, undra om taggen är kvar på ett ställe jag minns

Det måste jag kolla och fotta

Min gissning är att IKON drog DNA tagsen i HBG.
Citera
2009-03-12, 21:51
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvaiyardhett
Kul att micro och poer börjat köra mer igen. ( igen och igen, dem har väl alltid haft en fot i spelet, men nu på senare har de börjat komma upp mer och mer! ) Det gillas som fan!

Här är lite alster...

www.fotolog.com/schmicro
www.fotolog.com/floerpoer

Två klassiska lundamålare. Var nog de två första+ORK jag träffade första gången jag besökte Lund.
Citera
2009-03-12, 22:00
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Min gissning är att IKON drog DNA tagsen i HBG.

Ingen aning, det var inga tags brevid dom crewtagsen...

Vet några ställen där dom fanns innan, vet inte om dom är borttagna, ska kolla det när det kanske imorgon om det inte snöar så mycket imorgon
Citera
2009-03-12, 22:05
Medlem
Snabeltands avatar
Såg en Irok tag utanför willys på ÖT och blev jävligt paff. Ngn som vet om han varigt nere i Lund o kört eller om d e nån wannabe?
Citera
2009-03-13, 00:21
Medlem
pENNYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabeltand
Såg en Irok tag utanför willys på ÖT och blev jävligt paff. Ngn som vet om han varigt nere i Lund o kört eller om d e nån wannabe?

Den är nått år gammal har jag för mig det kom upp massa med Irok PRC tags ett tag på ÖT och Fäladen. Tror inte att det är riktiga Irok.
Citera
2009-03-14, 01:14
Medlem
Pelicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fauntleroy
Det kanske är en såkallad fulsnygg stil dom försöker efterlikna... Eller det får man väl hoppas, för det lilla jag har sett har varit så fruktansvärt fult så att jag fick andnöd

Ifall de försöker vara ful-snygga lyckas de bara leva upp till ordets första del...
Citera
2009-03-14, 13:09
Medlem
Disembowlers avatar
http://sydsvenskan.se/kultur-och-noj...-mar-fint.html

Hur fan kan folk ljuga och snacka så mycket skit som dessa två?

Är det bara jag som tröttnat på Valves mediehorande? Han målar ju för fan med maskeringstejp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in