2009-01-31, 17:11
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fwk
Hahaha kul att någon skriver om trakten där jag för tillfället bor Kan berätta att de du såg i sölvesborg har varit där väldigt länge så inget nytt. Sant Mörrum har ingen scen alls och om de skulle finnas målare där skulle de nog hänga i Karlshamn. Karlshamn har en del graff längs spåret ja men nästan allt är 5+ år på nacken. Dessutom är ASP crew inte ens ifrån staden utan var bara något crew som besökte staden i somras. Tror de igentligen befinner sig uppåt i landet. Bräkne-Hoby har heller ingen scen och om de skulle ha de skulle de nog hänga i Ronneby. Ja Ronneby har lite diverse tags osv även två stycken lagliga väggar som du kan checka in om du är kvar

Om man nu talar om blekinge så måste jag ändå säga att Karlskrona har en del fet graff vad jag sett på nätet. Iallafall MAKE och Vega. Sen har väl CAZTER något där och SMEA är väl en oldskoolare som är därifrån.

Var ligger de lagliga väggarna i Ronneby? Vem är aktiv idag?
Citera
2009-01-31, 17:22
Medlem
Fwks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Om man nu talar om blekinge så måste jag ändå säga att Karlskrona har en del fet graff vad jag sett på nätet. Iallafall MAKE och Vega. Sen har väl CAZTER något där och SMEA är väl en oldskoolare som är därifrån.

Var ligger de lagliga väggarna i Ronneby? Vem är aktiv idag?

Oja den enda riktiga scenen i Blekinge är ju i Karlskrona. Staden har flera målare som är aktiva till och från, samt flera kända crews har lämnat sina märken där och tackvare den stora lagliga väggen som finns i staden så görs det en hel del graff som är väldigt bra

Vad det gäller väggarna så finns det en precis vid stationen som är ganska liten och en större vägg vid bruket
Citera
2009-01-31, 18:16
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fwk
Oja den enda riktiga scenen i Blekinge är ju i Karlskrona. Staden har flera målare som är aktiva till och från, samt flera kända crews har lämnat sina märken där och tackvare den stora lagliga väggen som finns i staden så görs det en hel del graff som är väldigt bra

Vad det gäller väggarna så finns det en precis vid stationen som är ganska liten och en större vägg vid bruket

Kanske den jag fottade med RCWPIX?

Förresten, har du koll på vilka som är aktiva i Belkinge idag?
Citera
2009-02-02, 08:28
Medlem
Fwks avatar
Citat:
Kanske den jag fottade med RCWPIX?

Förresten, har du koll på vilka som är aktiva i Belkinge idag?

Jag tittade inte så noga på vart den var gjord men mycket troligt den ja

Jag håller mig mestadels i Sölvesborg - Karlshamn och allt där emellan och där är det helt dött i princip. De finns ju Vilja som har tagat lite här och var i ovanstående städer. Sedan är Some en toy målare som hänger i Karlshamns området.

Vad det gäller resten har jag som sagt ingen direkt koll på vad som är nytt och gammalt. Men ska själv försöka komma igång med målandet här, får se var det leder.
Citera
2009-02-02, 12:18
Medlem
ischs avatar
Denna tråden handlar om Skåne. Respektera topic tack.

isch, mod
Citera
2009-02-02, 20:02
Medlem
Disembowlers avatar
Förresten, vem är KREY-Z? Han har gjort en utflippad piece på Falafelstället på Erikslust. Obs, handla inte falafel/kebab där, dyrt och äckligt. Jag kan däremot rekommendera dammfrifalafeln, alltid hög kvalite.

http://sp1.fotolog.com/photo/49/8/3/limhamnsklotter/1232653461350_f.jpg

Inte piecen, men tagen.
Citera
2009-02-02, 20:33
Medlem
saturs avatar
Citat:
Förresten, vem är KREY-Z? Han har gjort en utflippad piece på Falafelstället på Erikslust. Obs, handla inte falafel/kebab där, dyrt och äckligt. Jag kan däremot rekommendera dammfrifalafeln, alltid hög kvalite.

Inte piecen, men tagen.
skulle du kunna ta ett kort på den, verkade ju intressant.
Citera
2009-02-02, 20:35
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:

Inte piecen, men tagen.

Tycker det ser ut som en AC tag brevid?
Citera
2009-02-02, 20:47
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Tycker det ser ut som en AC tag brevid?

Stämmer!
Citera
2009-02-02, 20:49
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satur
skulle du kunna ta ett kort på den, verkade ju intressant.

Gärna, men inte förrän i helgen då jag är inte hemma förrän kl 19 och då är allt beckmörkt.
Citera
2009-02-02, 21:21
Bannlyst
KREY har lagt mycket grejer nu förtiden, han har fett still tycker jag ändå, han e med i AC, men jag har bara sett AC grejer av han, jag e 100% säker på att han e inte från Malmö. han har lagt på linjen mycket grejer.
Citera
2009-02-02, 23:08
Medlem
foshiznits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4FantastiskaMC
KREY har lagt mycket grejer nu förtiden, han har fett still tycker jag ändå, han e med i AC, men jag har bara sett AC grejer av han, jag e 100% säker på att han e inte från Malmö. han har lagt på linjen mycket grejer.
vilken linje snackar vi om då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in