2009-01-26, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehe123
http://i41.tinypic.com/24bqo3t.jpg HK gammla

http://i43.tinypic.com/1nzp7q.jpg Hk nya

"glider omkring, tar tar det lungt"
Citera
2009-01-29, 10:37
Bannlyst
Här kommer lite fakta...

ER17/WIT har bytt tag o kör fortfarande.
USUCK har lagt burkarna på hyllan.
De fett att dom håller i söder iaf.
1000PUNX/JFA e samma crew alla, ERLA,FBI,CRUZ osv....
Dom håller också i söder o det tycker jag e fett, det har kommit också en ny snubbe i söder som skriver ERS/FRES vad jag har sett.
MT1 bytter tag hella fucking tiden, han skrev PEYS,SOBER o några till nu har han bytt tag till ACHES, jag såg han när jag spela långnätt, han bomba i toan i netcafet.
BAR e hans polare, jag kommer ihåg när han precis hade börjat, han var riktig riktig dålig men nu e han mycket bättre.
BLISS e också deras polare www.blissart.se jag tycker de ändå kul han har har hemsida osv, jag tycker när det handlar om konst,typ detaljer osv så e han bättre än när han gör bokstäver.
NOUS var samma medlemar som var med i MRD vad jag vet.
FUBIK från MRD körde för ett tagg sen med DILDO som in i helvete, FUBIK hänger också med DUST.
MAR o resten av NER har inte lagt något än, sist var det CHOPP, jag såg han mitt på dagen o bomba i möllan med chrome........
Jag har också sett mycket BON tags riktig schysta tags iaf...... 747 e han crew, men jag vet inte riktigt vem mer som e med i crewet? kanske utanför Malmö......men han bombar fett iaf.
KES e en ny snubbe här, han bombar i stan runt stan osv, han blir bättre o bättre ser jag hella tiden.
TRC har inte lagt något på länge,samt FCK,BLOW

Nästan INGEN bombar eller nåt nu förtiden för de vinter, allt e hellt dött........

jag kommer ihåg i sommaren....fyfan jag hängde runt yarden mycket o såg VARJE DAG minst 1rull......

Men om några månader börjar alla ta ner sinna burkar från hyllan o springa ut.

DAUR körde ett tagg med RACK men till slut torska RACK för en liten tagg vad jag vet. RACK har inte lagt ut något på riktig länge.

DAUR ser man alltid cykla runt i Möllan stan runt Phuset osv hehe en riktig schyst snubbe

RANK bombar lite där o där i söder mest... har jag för mig att de han som skriver MANIK också???

SNAFR,RCE CREW har jag sett lite av där o där.... mest i söder.

Men iaf dom här veckorna har hella staden varit död.......
Citera
2009-01-29, 15:36
Medlem
hehe123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4FantastiskaMC
Här kommer lite fakta...

Dom håller också i söder o det tycker jag e fett, det har kommit också en ny snubbe i söder som skriver ERS/FRES vad jag har sett.
MT1 bytter tag hella fucking tiden, han skrev PEYS,SOBER o några till nu har han bytt tag till ACHES, jag såg han när jag spela långnätt, han bomba i toan i netcafet.
BAR e hans polare, jag kommer ihåg när han precis hade börjat, han var riktig riktig dålig men nu e han mycket bättre.
BLISS e också deras polare www.blissart.se jag tycker de ändå kul han har har hemsida osv, jag tycker när det handlar om konst,typ detaljer osv så e han bättre än när han gör bokstäver.
FUBIK från MRD körde för ett tagg sen med DILDO som in i helvete, FUBIK hänger också med DUST.
MAR o resten av NER har inte lagt något än, sist var det CHOPP, jag såg han mitt på dagen o bomba i möllan med chrome........
Jag har också sett mycket BON tags riktig schysta tags iaf...... 747 e han crew, men jag vet inte riktigt vem mer som e med i crewet? kanske utanför Malmö......men han bombar fett iaf.
KES e en ny snubbe här, han bombar i stan runt stan osv, han blir bättre o bättre ser jag hella tiden.

Nästan INGEN bombar eller nåt nu förtiden för de vinter, allt e hellt dött........

jag kommer ihåg i sommaren....fyfan jag hängde runt yarden mycket o såg VARJE DAG minst 1rull......

DAUR körde ett tagg med RACK men till slut torska RACK för en liten tagg vad jag vet. RACK har inte lagt ut något på riktig länge.

DAUR ser man alltid cykla runt i Möllan stan runt Phuset osv hehe en riktig schyst snubbe

RANK bombar lite där o där i söder mest... har jag för mig att de han som skriver MANIK också???

Det va mykt du hade och berätta! Kul att Kez har börjat bomba i malmö, trodde han hade slutat!
Citera
2009-01-29, 15:40
Medlem
Snabeltands avatar
Citat:
Här kommer lite fakta...
[...]

[...]

Rack körde en piece på smålands förra veckan.. så det där med att han torskat och lagt ner vettefan...
Citera
2009-01-29, 15:57
Medlem
hehe123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabeltand
Rack körde en piece på smålands förra veckan.. så det där med att han torskat och lagt ner vettefan...
Fett! Ingen bild på det hela?
Citera
2009-01-29, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snabeltand

Big surprise; kan lova att de påståenden om vad som är "uppe" och vilka som har torskat är ungefär helt gripna ur luften. Killen är fett toy, och har noll koll på allt. Expressen och aftonbladet är en mer tillförlitlig källa...
Citera
2009-01-29, 17:18
Medlem
Snabeltands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvaiyardhett
Big surprise; kan lova att de påståenden om vad som är "uppe" och vilka som har torskat är ungefär helt gripna ur luften. Killen är fett toy, och har noll koll på allt. Expressen och aftonbladet är en mer tillförlitlig källa...
Håller med. 'här kommer lite fakta'

Citat:
Ursprungligen postat av hehe123
Fett! Ingen bild på det hela?
Nope, men på samma spot som hans gamla som var där i månader.
Senast redigerad av Snabeltand 2009-01-29 kl. 17:50.
Citera
2009-01-29, 18:53
Medlem
Rank o Manik är inte samma person.
Därimot blir ISF och då Rank spittade till o från av toysen Orin, erol, även manik och deras crew RFK.
Sist var det ett litet battle i hyllie mellan dom 2 crewen där ISF gick segrande ut, dock hittar man då o då fortfarade tags som blir spittade med sträck osv men ingen som inte skriver sin tag...trist med toys.
Citera
2009-01-29, 20:27
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Här kommer lite fakta...

Härligt med lägesrapporter!

KEZ är väl Lundensare?

Den andra halvan av 747 är POMEA

Blissart var ball, men målningarna var i toyigaste laget haha
Citera
2009-01-29, 20:37
Medlem
Disembowlers avatar
Snurrade förbi Ronneby idag...

...förvisso inte Skåne, men skåneland

Eller södra Sveriges norrland som de kallar sig.
¨
Av de jag såg på vägen verkar Sölvesborg ha en liten scen, tror t.o.m. lundacrewet CMF kommer halvt därifrån. Såg lite ROLF, MAKE, DK samt lite fulare WTC(deras hemstad?) och VILJA som känns ganska tjejig.

Mörrum har väl inget mer än en "fresh"-tag med originalcap.
Karlshamn hade en del graff längs spåret, mycket pieces av ASP crew.

Bräkne-Hoby hade några fattiga MS-tags med något som såg ut att vara tipex.

Ronneby, verkade domineras av SOKE/DK crew med tags. Såg även lite VEGA, DRAS, RINS, GODE, något gömd KC/NER tag på ett elskåp men fottade lite sevärt

Enjoy nigguz.

http://i520.photobucket.com/albums/w323/kukpung/20090129530.jpg - SOKE
http://i520.photobucket.com/albums/w323/kukpung/20090129531.jpg - OAS, BSR
http://i520.photobucket.com/albums/w323/kukpung/20090129532.jpg - REWPIXS
http://i520.photobucket.com/albums/w323/kukpung/20090129533.jpg - INTI från Chile(!)
http://i520.photobucket.com/albums/w323/kukpung/20090129534.jpg - mera inti

Slängde även upp lite egna tags i stan

Annars verkar stadens "klotter" domineras av "ANITFA/DU BEHÖVER INTE ÄTA KÖTT/EAT THE RICH" osv. en rak motsats till KRSTDs "BRA USA".
Senast redigerad av Disembowler 2009-01-29 kl. 20:42.
Citera
2009-01-31, 14:58
Medlem
Fan vad AY är aktiva!
Citera
2009-01-31, 15:30
Medlem
Fwks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
...förvisso inte Skåne, men skåneland

Eller södra Sveriges norrland som de kallar sig.
¨
Av de jag såg på vägen verkar Sölvesborg ha en liten scen, tror t.o.m. lundacrewet CMF kommer halvt därifrån. Såg lite ROLF, MAKE, DK samt lite fulare WTC(deras hemstad?) och VILJA som känns ganska tjejig.

Mörrum har väl inget mer än en "fresh"-tag med originalcap.
Karlshamn hade en del graff längs spåret, mycket pieces av ASP crew.

Bräkne-Hoby hade några fattiga MS-tags med något som såg ut att vara tipex.

Ronneby, verkade domineras av SOKE/DK crew med tags. Såg även lite VEGA, DRAS, RINS, GODE, något gömd KC/NER tag på ett elskåp men fottade lite sevärt

Enjoy nigguz.

http://i520.photobucket.com/albums/w323/kukpung/20090129530.jpg - SOKE
http://i520.photobucket.com/albums/w323/kukpung/20090129531.jpg - OAS, BSR
http://i520.photobucket.com/albums/w323/kukpung/20090129532.jpg - REWPIXS
http://i520.photobucket.com/albums/w323/kukpung/20090129533.jpg - INTI från Chile(!)
http://i520.photobucket.com/albums/w323/kukpung/20090129534.jpg - mera inti

Slängde även upp lite egna tags i stan

Annars verkar stadens "klotter" domineras av "ANITFA/DU BEHÖVER INTE ÄTA KÖTT/EAT THE RICH" osv. en rak motsats till KRSTDs "BRA USA".

Hahaha kul att någon skriver om trakten där jag för tillfället bor Kan berätta att de du såg i sölvesborg har varit där väldigt länge så inget nytt. Sant Mörrum har ingen scen alls och om de skulle finnas målare där skulle de nog hänga i Karlshamn. Karlshamn har en del graff längs spåret ja men nästan allt är 5+ år på nacken. Dessutom är ASP crew inte ens ifrån staden utan var bara något crew som besökte staden i somras. Tror de igentligen befinner sig uppåt i landet. Bräkne-Hoby har heller ingen scen och om de skulle ha de skulle de nog hänga i Ronneby. Ja Ronneby har lite diverse tags osv även två stycken lagliga väggar som du kan checka in om du är kvar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in