Här kommer lite fakta...
ER17/WIT har bytt tag o kör fortfarande.
USUCK har lagt burkarna på hyllan.
De fett att dom håller i söder iaf.
1000PUNX/JFA e samma crew alla, ERLA,FBI,CRUZ osv....
Dom håller också i söder o det tycker jag e fett, det har kommit också en ny snubbe i söder som skriver ERS/FRES vad jag har sett.
MT1 bytter tag hella fucking tiden, han skrev PEYS,SOBER o några till nu har han bytt tag till ACHES, jag såg han när jag spela långnätt, han bomba i toan i netcafet.
BAR e hans polare, jag kommer ihåg när han precis hade börjat, han var riktig riktig dålig men nu e han mycket bättre.
BLISS e också deras polare
www.blissart.se jag tycker de ändå kul han har har hemsida osv, jag tycker när det handlar om konst,typ detaljer osv så e han bättre än när han gör bokstäver.
NOUS var samma medlemar som var med i MRD vad jag vet.
FUBIK från MRD körde för ett tagg sen med DILDO som in i helvete, FUBIK hänger också med DUST.
MAR o resten av NER har inte lagt något än, sist var det CHOPP, jag såg han mitt på dagen o bomba i möllan med chrome........
Jag har också sett mycket BON tags riktig schysta tags iaf...... 747 e han crew, men jag vet inte riktigt vem mer som e med i crewet? kanske utanför Malmö......men han bombar fett iaf.
KES e en ny snubbe här, han bombar i stan runt stan osv, han blir bättre o bättre ser jag hella tiden.
TRC har inte lagt något på länge,samt FCK,BLOW
Nästan INGEN bombar eller nåt nu förtiden för de vinter, allt e hellt dött........
jag kommer ihåg i sommaren....fyfan jag hängde runt yarden mycket o såg VARJE DAG minst 1rull......
Men om några månader börjar alla ta ner sinna burkar från hyllan o springa ut.
DAUR körde ett tagg med RACK men till slut torska RACK för en liten tagg vad jag vet. RACK har inte lagt ut något på riktig länge.
DAUR ser man alltid cykla runt i Möllan stan runt Phuset osv hehe en riktig schyst snubbe
RANK bombar lite där o där i söder mest... har jag för mig att de han som skriver MANIK också???
SNAFR,RCE CREW har jag sett lite av där o där.... mest i söder.
Men iaf dom här veckorna har hella staden varit död.......