2012-08-19, 09:21
Medlem
Disembowlers avatar
Jag håller med iinx. Folk borde sluta barnsla sig.
Citera
2012-08-19, 10:10
Medlem
knarkspritarns avatar
har ni hört talas om så kallad utopi?
Citera
2012-08-19, 12:58
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar
[/spoiler]

Varför berättade du inte det här för tuffingen som hotade dig när du besökte famet?

Vem var det som hotade han och vad sa han då?
Citera
2012-08-19, 13:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar
[/spoiler]

Varför berättade du inte det här för tuffingen som hotade dig när du besökte famet?

Ingen har hotat mig, jag målar inte...fotar bara.

Känner dock flera som har blivit hotade, spittade... you name it av helt absurda anledningar. Vem det handlar om skriver jag inte här.
Senast redigerad av iinx 2012-08-19 kl. 13:24.
Citera
2012-08-19, 13:32
Medlem
knarkspritarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iinx
Ingen har hotat mig, jag målar inte...fotar bara.

Känner dock flera som har blivit hotade, spittade... you name it av helt absurda anledningar. Vem det handlar om skriver jag inte här.

hahaha... då vet jag lilla gubben. kul att du gnäller över grejer som hänt dina polare i ett jävla fame...
Citera
2012-08-19, 14:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knarkspritarn
hahaha... då vet jag lilla gubben. kul att du gnäller över grejer som hänt dina polare i ett jävla fame...

Var det mitt enda exempel, tog jag inte upp scenen i helheten? Tror du jag sitter här o gnäller bara för ett par jag känner har trasslat av en helt absurd anledning?

Har du läst vad jag skrivit eller? Kommer inte här o jiddrar p.g.a. ett bråk i ett jävla fame, det handlar om hela graffscenen så på fame, tåg eller vad fan det än handlar om.
Citera
2012-08-19, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knarkspritarn

Skärp dig och läs vad han skriver istället, eller du är som iinx beskriver bara en genuint korkad människa i scenen?
Citera
2012-08-19, 21:39
Medlem
knarkspritarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roligkillejapp
Skärp dig och läs vad han skriver istället, eller du är som iinx beskriver bara en genuint korkad människa i scenen?

råkar bara tro mig veta vilken händelse de är han snackar om på famebiten. mer än så säger jag inte. löjligt värre är det dock. Visst det skulle vara gött att slippa massa beefs och onödiga bråk, enda problemet är att graffitiscenen är sprängfylld av idioter och det kommer alltid finnas en maaaassor av idioter i den också, så att sitta här på internet o skriva av sig kommer inte förändra ett jävla piss. gräset är alltid grönare på den sidan som bara finns i era drömmar, här i verkligheten så har de alla möjliga nyanser, oftast torrt och nertrampat....
Citera
2012-08-19, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iinx
Var det mitt enda exempel, tog jag inte upp scenen i helheten? Tror du jag sitter här o gnäller bara för ett par jag känner har trasslat av en helt absurd anledning?

Har du läst vad jag skrivit eller? Kommer inte här o jiddrar p.g.a. ett bråk i ett jävla fame, det handlar om hela graffscenen så på fame, tåg eller vad fan det än handlar om.

Så dina vänner skriver bic crew eller?
Citera
2012-08-19, 22:42
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr

Är det bic som varigt på klagshamn, eller?
Citera
2012-08-19, 23:43
Medlem
Och har en blogg som heter nåt med nothing?
Citera
2012-08-19, 23:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr

Varför är det av intresse för dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto