2012-08-15, 20:34
Medlem
nphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorkenSture
Kan det gälla dessa? http://nothingbutskane.tumblr.com/post/29399209167

Snälla!! håll era teorier för er själva. Ni kommer ändå ingen vart i att spekulera i ditten och datten.
Gör nått vettigt istället för att sitta här och snacka massa skit om saker ni ändå inte vet något om.
Citera
2012-08-16, 13:30
Medlem
jonnizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nph
Snälla!! håll era teorier för er själva. Ni kommer ändå ingen vart i att spekulera i ditten och datten.
Gör nått vettigt istället för att sitta här och snacka massa skit om saker ni ändå inte vet något om.

Äsch. Har ni inte insett att flashback är ett skvallerforum och detta är en skvallertråd fylld med spekulationer, gissningar, rykten och skitsnack. Hur mycket folk än klagar kommer det alltid vara så... Ett perfekt sätt för oss som inte håller på längre att vara uppdaterade utan att springa runt hela stan.

Förresten, någon som har en bättre bild på Usainbolt-panelen? Där man ser hela?
Citera
2012-08-16, 16:58
Medlem
knarkspritarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonniz
Äsch. Har ni inte insett att flashback är ett skvallerforum och detta är en skvallertråd fylld med spekulationer, gissningar, rykten och skitsnack. Hur mycket folk än klagar kommer det alltid vara så... Ett perfekt sätt för oss som inte håller på längre att vara uppdaterade utan att springa runt hela stan.

Förresten, någon som har en bättre bild på Usainbolt-panelen? Där man ser hela?

uppdaterade med spekulationer från folk utan koll? tror kanske att 1/10del av det skvaller som skrivs på flashback är någorlunda korrekt.
Citera
2012-08-16, 20:02
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Finns det nån fotolog eller Tumblr som uppdaterar om vad som målas i hbg? va fett när graff042 och helsingbomb uppdaterade men dom verkar vara helt döda nu :/
Citera
2012-08-16, 22:56
Medlem
liprunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
Finns det nån fotolog eller Tumblr som uppdaterar om vad som målas i hbg? va fett när graff042 och helsingbomb uppdaterade men dom verkar vara helt döda nu :/

Vet inte riktigt hur det står till med HBG-Bloggar längre. Men det finns några tumblrs med "writers" från hbg:

400mlerika.tumblr.com

neversprayalone.tumblr.com

helltownshots.tumblr.com

Fyll gärna på!
Citera
2012-08-18, 17:09
Medlem
Disembowlers avatar
Någon verkar mindre glad på ADFs.

http://s1077.photobucket.com/albums/w468/2ghetto4Ubabygirl/Snapbucket/?action=view&current=45781207.jpg

Senast redigerad av Disembowler 2012-08-18 kl. 17:25.
Citera
2012-08-18, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Någon verkar mindre glad på ADFs.

pbckt.com/p3.Q8lz2l

"Websidan kan inte visas"
Citera
2012-08-18, 17:26
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La-Bomb
"Websidan kan inte visas"

Testa nya länken
Citera
2012-08-18, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Testa nya länken
Haha
Citera
2012-08-19, 01:10
Medlem
Eyy ni skåningar har ni ingen bättre bombing scen än denna?

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m8yylwyEyc1rq1cslo1_1280.jpg

Dubbel men men...
Citera
2012-08-19, 02:30
Avslutad
Seriöst, vet inte vem fan som kommer läsa detta men jag blir sjukt trött på när den svenska/skånska graffscenen ska bete sig som ett gäng tolvåringar som ska gå runt o bråka på fames.

Det är ju helt sinnessjukt när folk runt 20-30 års åldern går runt o vill starta beef på ett jävla fame. Snälla, det var sånt man kunde göra när man var 12-14 år. Ska vi komma någonvart borde scenen mogna lite o sluta bråka om helt onödiga saker och kanske dra in lite hyss istället för att gå runt o spela cool o hota folk.
¨
Vad får man utav att gå runt o leka gangster o hota folk? Jo, mer beef o hate o katastrof med en stor jävla fet ekvation i slutändan som inte går att lösa. Seriöst, detta är Sverige/Skåne 2012 inte ett stamsamhälle i Afrika 2000 före kristus.

Det är inte bara fames det handlar om, utan generellt, nästan hela scenen är helt fuckad det är bara sorgligt att se människor som är i en ålder där man ska bete sig någorlunda normalt gå runt som ett par gangsterkids i tonåren. Ibland undrar man om vissa föddes genuint korkade i scenen, eller utan en mun att argumentera med.

Kan även tillägga att jag har spenderat min tid på att analysera scenen och insett att ingen beef har lett till någon riktig lösning bara mer bråk o mer beef, knivhugg o annat som inte har med graff o göra.

Kalla mig idiot, kalla mig korkad, hota mig gör vad ni vill, men i grund o botten så tror jag att många nog skulle kunna hålla med mig om vissa punkter.

Kramar o goa hälsningar från en optimist.
Citera
2012-08-19, 04:17
Medlem
Attjagorkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iinx

Varför berättade du inte det här för tuffingen som hotade dig när du besökte famet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in