2011-04-18, 01:40
Medlem
pyro860s avatar
Så länge du inte vet vad snubben drar så kan du inte säga att detta är en diss, han pratar rätt osammanhängande. Tycker jag iallafall.

"Den här går ut till alla - som är i Stockholm."
"Ut med skåningar, får ont i huvudet av den där dialekten."
"Snafr, EHG - den här går ut till dig."

Kan tolkas på massa sätt. Tillexempel att snafr var ett undantag.

Men spekulationer om dissar hit och dit kan vi ju utelämmna, vem bryr sig om massa spekulationer ..
Citera
2011-04-18, 09:59
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jekner
Hehe, antaganden... citerar nästan exakt det han säger, som finns att lyssna och titta på internet. Lär dig läsa.

OT: Någon som sett om Helig har lagt något illegalt ännu?

Jag har känt Christian i hela mitt liv och vet exakt vad han menar. Snafr vet också vad han menar och alla som kör och på riktigt och har någon koll vet vad han menar. Det är väldigt mycket hemligt och internt i kretsarna, "kör" längre än den veckan du har hållt på så kanske du lär dig det. Om du skulle känna någon i Ehg eller Snafr själv så skulle du självklart inte behöva fråga på Fladhback.
Citera
2011-04-18, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Jag har känt Christian i hela mitt liv och vet exakt vad han menar. Snafr vet också vad han menar och alla som kör och på riktigt och har någon koll vet vad han menar. Det är väldigt mycket hemligt och internt i kretsarna, "kör" längre än den veckan du har hållt på så kanske du lär dig det. Om du skulle känna någon i Ehg eller Snafr själv så skulle du självklart inte behöva fråga på Fladhback.

snälla håll dig härifrån. Du tror du vet så mycket om allt vilket du inte gör. Du refererar till tredjehandsinformation jämt och ständigt.
Håll dig till andra trådar är du snäll, du vet ingenting om skåne.
Citera
2011-04-18, 17:11
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rolfmachnow
snälla håll dig härifrån. Du tror du vet så mycket om allt vilket du inte gör. Du refererar till tredjehandsinformation jämt och ständigt.

Vem har sagt att han vet nått om skåne? Han förklarade hur det låg till bara.
Sa han något som inte stämmde?
Citera
2011-04-18, 17:30
Medlem
Mx_1337s avatar
Tur att jag inte kollar på skitprogram som big brother och liknande, dom sprider sig som en sjukdom och har tydligen invaderat graffitiscenen också.
Citera
2011-04-18, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rolfmachnow
Vem tror du att du är.
Han vet uppenbarligen en del om skåne och jag håller med att denna tråden inte borde bli en där folk spekulrerar personer i BB huset relationer med personer i den skånska scenen
Citera
2011-04-18, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Om man vet så golar man inte, om man inte vet då kan man inte gola. Kanske dags att du som verkar veta och som vill att folk ska sluta snacka om BB lägger av själv. För du verkar vara den största golaren och ryktesspridaren någonsin. Du är den som har informerat mest om denna "Christian". Sluta hoppa på folk nu, vare sig du har koll eller inte.
Citera
2011-04-18, 18:27
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuryone
Om man vet så golar man inte, om man inte vet då kan man inte gola. Kanske dags att du som verkar veta och som vill att folk ska sluta snacka om BB lägger av själv. För du verkar vara den största golaren och ryktesspridaren någonsin. Du är den som har informerat mest om denna "Christian". Sluta hoppa på folk nu, vare sig du har koll eller inte.

En till idiot som måste läsa upp högstadiesvenskan för att kunna sätta läsförståelse i praktik. Jag har inte gjort något annat än att konstanterat saker som till stor del redan står i tråden. Jag sprider aldrig rykten.

Är du riktiga Qry förresten? Idiotiskt namn annars.
Citera
2011-04-18, 18:28
Medlem
Disembowlers avatar
Förresten, kul att Zion har börjat köra lite. Såg en front av honom på de nya pågatågen.
Citera
2011-04-18, 18:29
Medlem
zupkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Förresten, kul att Zion har börjat köra lite. Såg en front av honom på de nya pågatågen.
Yes och lite nya tags i Lund!
Citera
2011-04-18, 18:38
Medlem
Såg mrd rioga dinma och nåt mer i malmöyard. Åkte förbi snabbt nån som kan ta bild målnigarna såg feta ut men som sagt spittat. Idioti att hålla på så verkligen

Edit : det var ett gammalt påga
Senast redigerad av rolfmachnow 2011-04-18 kl. 18:47.
Citera
2011-04-19, 13:57
Medlem
doms avatar
såg också det, såg riktigt fint ut. kul med besök från spanien också!
men förstår verkligen inte vitsen med att förstöra det så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in