2011-04-13, 10:43
  #3313
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olja
Foil? är det samma som lägger Fail(alias för en i NER)?

Troligen samma.
Citera
2011-04-13, 10:49
  #3314
Medlem
wakos avatar
Man är fan stolt att vara skåning! http://www.kimmatthiesen.dk/graffsite/wp-content/gallery/sweden/malmo_street_graffiti/malmo_graffiti_steel_death-ner2_panorama2.jpg
http://www.kimmatthiesen.dk/graffsite/wp-content/gallery/sweden/malmo_street_graffiti/malmo_graffiti_steel_death-ner_panorama1.jpg
Citera
2011-04-13, 11:51
  #3315
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wako
Man är fan stolt att vara skåning! http://www.kimmatthiesen.dk/graffsite/wp-content/gallery/sweden/malmo_street_graffiti/malmo_graffiti_steel_death-ner2_panorama2.jpg
http://www.kimmatthiesen.dk/graffsite/wp-content/gallery/sweden/malmo_street_graffiti/malmo_graffiti_steel_death-ner_panorama1.jpg

Satan vad snygg panel! NER köttar på utan dess like!
Citera
2011-04-13, 13:56
  #3316
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t0rsken
Satan vad snygg panel! NER köttar på utan dess like!
det är 2 panels

Skånes bröligaste helt klart
SAAARVI
Citera
2011-04-13, 14:59
  #3317
Medlem
jonnizs avatar
Har slutat att kika på alphas hemsida nu, måste säga att det är mycket mer värt att spendera 30 min/1 timme efter skola/jobb vid spåret och få se målningarna för första gången IRL. Och det är inte så att man måste vänta länge innan man ser något.

Dessutom har jag en grym "spot" där jag ser båda sidor av tåget, när det åker långsamt.

Men Skånes kvalité gör resten av Sverige till någon slags förskola i tågmåleri
Citera
2011-04-13, 17:10
  #3318
Medlem
brandbongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkbox
Grejen är att KFC drygar och inte ger upp som de borde gjort för länge sen. Hur tror de att de ska vinna, tre man mot 10 pers på hemmaplan.
vad ja vet var det ehg som startade beefen och tycker det är jävligt lågt o bull att ehg håller på att beefa med alla crews som ger dom konkurrans är dock inte inblandad men tycker att de skitar ner graff delen
Citera
2011-04-14, 19:01
  #3319
Medlem
Vad står det i heligs 2 nya pieces på smålands?
Själv är jag osäker men ni kan se vad jag tror i spoilers-boxen under.

http://img811.imageshack.us/i/img0513i.jpg/
http://img153.imageshack.us/i/img0514ko.jpg/

__________________
Senast redigerad av BukTjack 2011-04-14 kl. 19:22.
Citera
2011-04-14, 23:08
  #3320
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BukTjack
Vad står det i heligs 2 nya pieces på smålands?
Själv är jag osäker men ni kan se vad jag tror i spoilers-boxen under.

http://img811.imageshack.us/i/img0513i.jpg/
http://img153.imageshack.us/i/img0514ko.jpg/


Kul att han fortfarande kör
Citera
2011-04-15, 14:10
  #3321
Medlem
Verkar som "kung" Nemo gett upp, eller är ryktet på Floggen sant att de är Nemo som kör Tvist nu istället?
Dom har ju trots allt samma stil + att Tvist gick över Nemo och TAH grabbarna sa "Snyggt jobbat bro!" osv osv...

Nån som ligger inne med mer fakta kring detta fenomen?
Citera
2011-04-15, 14:57
  #3322
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Super-cool-pojke
Verkar som "kung" Nemo gett upp, eller är ryktet på Floggen sant att de är Nemo som kör Tvist nu istället?
Dom har ju trots allt samma stil + att Tvist gick över Nemo och TAH grabbarna sa "Snyggt jobbat bro!" osv osv...

Nån som ligger inne med mer fakta kring detta fenomen?

palla bry sig om toys som dom
Citera
2011-04-15, 16:25
  #3323
Medlem
Smygrökarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Super-cool-pojke
Verkar som "kung" Nemo gett upp, eller är ryktet på Floggen sant att de är Nemo som kör Tvist nu istället?
Dom har ju trots allt samma stil + att Tvist gick över Nemo och TAH grabbarna sa "Snyggt jobbat bro!" osv osv...

Nån som ligger inne med mer fakta kring detta fenomen?

Han har verkligen inte slutat, om det är han som är Tvist eller inte tänker jag dock varken bekräfta eller dementera.
Citera
2011-04-15, 17:45
  #3324
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kuryone
palla bry sig om toys som dom


Hmmm, vi har snackat om EHG för de mesta den senaste tiden, vad skiljer dom åt?
Dom målar lika aktivit, ja.
Dom har samma attityd, ja.

Jaarru, vad har vi snackat om den senare tiden då?

Citat:
Ursprungligen postat av Smygrökarn
Han har verkligen inte slutat, om det är han som är Tvist eller inte tänker jag dock varken bekräfta eller dementera.


Mhmm mhmmm, kunde tänka mig att han inte slutat iaf.
Men håller mig till att de lutar mot att de är Nemo, men man vet aldrig för den "Throwie" stilen är väldigt vanlig i Helsingborg nu förtiden.
Men det är TAH pojkarnas sett att reagera när han går över dom som gör att man blir väldigt konfunderad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in