Citat:
Ursprungligen postat av kuryone
palla bry sig om toys som dom
Hmmm, vi har snackat om EHG för de mesta den senaste tiden, vad skiljer dom åt?
Dom målar lika aktivit, ja.
Dom har samma attityd, ja.
Jaarru, vad har vi snackat om den senare tiden då?
Citat:
Ursprungligen postat av Smygrökarn
Han har verkligen inte slutat, om det är han som är Tvist eller inte tänker jag dock varken bekräfta eller dementera.
Mhmm mhmmm, kunde tänka mig att han inte slutat iaf.
Men håller mig till att de lutar mot att de är Nemo, men man vet aldrig för den "Throwie" stilen är väldigt vanlig i Helsingborg nu förtiden.
Men det är TAH pojkarnas sett att reagera när han går över dom som gör att man blir väldigt konfunderad.