Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Jag har heller inte sett några kvalitets grejer från vare sig EYS eller EEK när det körde (tänkte ofta på Eek The CAT när jag såg hans tag). Emellertid var WONE en duktig målare. Han gjorde en massa blå gubbar som jag tyckte om. Annars var det fantastiskt vilken fame DNA hade, jag kommer ihåg hur koola högstadiegangstrarna gick och skröt om att de var med i DNA utan att vara det.
Jag var förresten med om samma sak en gång när jag var som mest aktiv. Det var en zigenare som hette Elvis som gick runt och sa till folk att han var min tag. Lustigt.
Kommer ni ihåg när EEK spittade någon TSM crew någon gång på Phuset? Sedan skrev TSM crew långa meddelanden till EEK om att han skulle få stryk och att han var ett benrangel hahaha. Träffade även en snubbe som påstod sig känna EEK och att han fick ett skadestånd på 100.000 och att han hade fastnat i en "haschpsykos". Mycket raketer folk brukade dra på den tiden.
skönt med lite nostalgi!
jag minns själv när jag började på scenen runt 97.. minns detta beef väl..
minns också den här amerikanska snubben som höll massa föreläsningar om graff osv..
ingen som minns när crack och made brukade köra p-huset anna varje malmöfestival?
dom stog alltid där sista dagen när det var fyrverkerier från parkeringshuset. dom rollade stora pieces och hade flera hundra människor som publik. ett år var jag där och träffade crack och den här amerikanska snubben. amerikanaren babblade mest på om polisen i USA och hans tjej var allmänt korkad. tyckte han var ganska efterbliven..
mar signade också en av sina pieces "WACK! rör du mina påga igen slaktar jag dig"
malmöbeef var det väl varit rätt friskt med under de senare åren.
minns väl BUS-TRC samt BUS-NER runt 1999-2002(?).
kommer ihåg att det tisslades och tasslades en jävla massa kring detta.. har hört många
konstiga historier om möten och slagsmål men kan bara komma ihåg att 1 eller 2 av dom stämmer på riktigt.... fan vilka jävla skvallertanter writers är!
enligt mig hade skåne sin glansperiod 95-2004.. kommer ihåg att jag såg upp till DNA, HM, DLB, TSM, DSV, TNL osv... som sedan togs över av NER/KC och dom har hållt igång jävligt bra sen dess.
är inte alls insatt på scenen i dagsläget men har en del goda minnen och polare som fortfarande kör..
mvh