Ja, men notera att dom målat till och från. Detta är väl första gången på 2år som dom kör aktivt.
Det är p.g.a nya medlemmar.
Sen att dessa tyskar kör "PHG" eller "OGS" och inte PHC.
Där emot tror jag att PHC från helsingborg blev medvetna om dessa tyskar och därav ändra till Purehardcore.
Ska dock inte yttra mig för mycket, då jag inte vet för mycket om PHC i Helsingborg eller PHG/OGS i Tyskland heller.
Ja, men notera att dom målat till och från. Detta är väl första gången på 2år som dom kör aktivt.
Det är p.g.a nya medlemmar.
Sen att dessa tyskar kör "PHG" eller "OGS" och inte PHC.
Där emot tror jag att PHC från helsingborg blev medvetna om dessa tyskar och därav ändra till Purehardcore.
Ska dock inte yttra mig för mycket, då jag inte vet för mycket om PHC i Helsingborg eller PHG/OGS i Tyskland heller.
som sagt väldigt ny målare som gjort den där, tror han kört nån månad när den gjordes.
Förresten, Desie och Diare är det samma? Om inte så har både väldigt lik tagstil och stil på pieces.
Näe, det är det inte. Dom har liknande ideer och timar sinsemellan väldigt roligt, när den ena kommer på en grej verkar den andra ha kommit på samma sak på eget håll.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!