Hur är det egentligen med graffen i Skånes alla hörn?
Malmö verkar få en ny aktiv generation vilket är verkligen välbehövt. Tycker att det har varit ganska lite nya målare sedan 98-01.
Ner och Trc regerar scenen, punkt slut.
Det är fett med deras sk beef, fastän Trc inte spittat något överhuvudtaget (vad jag sett) av Ner utan bara gått över tags eller throwupss igen, och igen och igen. ska bli kull att se hur det hela slutar. Trc har otroligt mkt uppe Malmö C-Svågertorp, men Ner har tagit över hela möllan och stan sedan Leon och Thed flyttat(?) till malmö.
Rack har som sagt också tillfört malmö med en djävla massa.
Han har mördat hela möllan med omnejd och vad jag vet även kört många panels. de andra i dke har jag dock inte så bra koll på men har hört att vissa är på -semester- o´dyl
Noms har kört sjukt mycket även han, med gäster från lund (ariel,a-dawg,pixr,zion m fl.)
Roots kör mkt throw-ups och characters, panels på öresundstågen och tags med rollertags/färgspruta
Ehg har jag inte sett mkt av men pins bombar i perioder och kör p huset ibland, FHOE (badr,igor) kör friskt med tags på möllan. fet stil tycker jag
Lund då? Skånes mest målartäta stad 2000-2002, men vad händer nu?
Fool och co kör på som vanligt. AY och DINMA har jag också sett mycket av.
Boof, Wzup och Cazper ocskå. Sistnämnda har verkligen förstört hela lund centrum med färgspruta.
Landskrona? Har aldrig sett mycket nytt där, det enda crewet jag känner till är 313 vilket knappast är aktivt?
Dom kom inte från Landskrona, dom kom från Kävlinge.
tvillingarna.. 313 = CM alltså Criminal Minded. De körde väl TOONS också?
Don - Sim? Vem var det? minns att de ristat jävligt många rutor inne i pågatågen runt 2001..
Kristianstad? Riktigt stilcentrum på 90-talet med SW och FR, men vad händer idag?
Körde SW i kstd? det har jag missat.
Det är lux som har lite där skulle jag tro. Annars ganska dött.
Helsingborg? samma här mycket på 90-talet och mycket utbyte med danmark, men vad händer idag? är MFS aktiva? SDG? SOSW? MGMF?
SW kör inte särkilt mkt längre, tyvärr- deras stil var alltid lika fet.
JAg minns iaf deras battle mot SDG och "fick du knas?" målningen i nån fet tunnel. Ogle från SDG bor väl numera i malmö och kör mycket med gi.
f.ö har vi ju luffarna Dr också som kör en del men verkligen under godkänd standard.
Aber-FCK kör en hel del, schyssta grejer.
Vila i frid Shuk
disembowler - du verkar ha relativt god koll på scenen, kan det vara så att vi känner varandra? ge mig en ledtråd om vem du är, antingen här eller i pm..
f.ö är det jävligt många här som spekulerar alldeles för mycket och nämner saker som verkligen inte behövs nämnas. så snälla knip käft istället för att bara snacka en massa skit ni inte veet nåt om..
tack för mig