2008-07-18, 03:13
Medlem
Disembowlers avatar
grekkoz1

Damn right!

Vem tror en sketen layup ute på landet kommer fuckas?
Citera
2008-07-19, 20:29
Medlem
helsingborg är en riktigt skön stad man kan överleva i, förutom att man måste försöka visa upp sig hela tiden, detta är saken som jag hatar med helsingborg... vi är en såpass liten stad så man inte ska behöva visa upp sig varje jävla dag. om jag har fått göra min sak så hade det varit väldigt lite graffiti i helsingborg, men som tur är har vi folket som tar tag i sina sprayburkar och fyller upp staden med färg.
Citera
2008-07-19, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinocchio
Ja DR crew är verkligen inget att hänga i granen. Men tror nästan dom strävar efter att synas mest snarare än att göra snygga grejer.

wsk?
Citera
2008-07-21, 18:50
Medlem
StonedAsHells avatar
Rätt kul att se folk som sitter och dissar oss i DR på flashback.. släng upp nått ni själva gjort då så vi får se om ni e så jävla grymma själva

PEACE
Citera
2008-07-21, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedAsHell
Rätt kul att se folk som sitter och dissar oss i DR på flashback.. släng upp nått ni själva gjort då så vi får se om ni e så jävla grymma själva

PEACE

DR va ? Har ett fint minne av ngn av er i tunneln vid dalhem
Uppkäftiga som fan e ni !
Citera
2008-07-22, 09:28
Medlem
delincuentes avatar
Lund och skåne ligger varmt om hjärtat! besöker lund rätt så ofta årligen men måste fan säga att ni writers i lund måste lyfta på era arslen och få upp nåt nytt!

okej, cazp ska vi inte klaga på!
Citera
2008-07-22, 11:48
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delincuente
Lund och skåne ligger varmt om hjärtat! besöker lund rätt så ofta årligen men måste fan säga att ni writers i lund måste lyfta på era arslen och få upp nåt nytt!

okej, cazp ska vi inte klaga på!

Var i lund för två år sedan, gick runt en massa men såg bara nån tag ..studentstället är det centrum föresten??
Citera
2008-07-22, 19:31
Medlem
Disembowlers avatar
studentstället?
Citera
2008-07-22, 23:13
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
studentstället?

Ja vid den trappan där jag tror dom sjunger på tv det var nån damm där också i en liten park...?
Citera
2008-07-23, 01:39
Medlem
delincuentes avatar
det är utanför universitetet där vid domkyrkan så ganska 'centrum' borde det väl va haha
Citera
2008-07-23, 02:31
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delincuente
det är utanför universitetet där vid domkyrkan så ganska 'centrum' borde det väl va haha

Aha då tänker vi på samma ställe sig.. hur många bor det i lund?
Citera
2008-07-23, 04:20
Medlem
grekkoz1s avatar
Disemb, berätta _gärna_ mer om denna antika lagliga vägg längst med linjen ni snackade om innan. Jag som en novis ung man med få anekdoter om lunds graffhistoria vill gärna veta mer.
Och på den noten, vem var aktiv under 95-00 i Malmö-Lund? writers och crews.

Propps till AY också, litet crew som ändå kommer in med en ny fräsh stil för Skåne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in