helsingborg är en riktigt skön stad man kan överleva i, förutom att man måste försöka visa upp sig hela tiden, detta är saken som jag hatar med helsingborg... vi är en såpass liten stad så man inte ska behöva visa upp sig varje jävla dag. om jag har fått göra min sak så hade det varit väldigt lite graffiti i helsingborg, men som tur är har vi folket som tar tag i sina sprayburkar och fyller upp staden med färg.
Lund och skåne ligger varmt om hjärtat! besöker lund rätt så ofta årligen men måste fan säga att ni writers i lund måste lyfta på era arslen och få upp nåt nytt!
Lund och skåne ligger varmt om hjärtat! besöker lund rätt så ofta årligen men måste fan säga att ni writers i lund måste lyfta på era arslen och få upp nåt nytt!
okej, cazp ska vi inte klaga på!
Var i lund för två år sedan, gick runt en massa men såg bara nån tag ..studentstället är det centrum föresten??
Disemb, berätta _gärna_ mer om denna antika lagliga vägg längst med linjen ni snackade om innan. Jag som en novis ung man med få anekdoter om lunds graffhistoria vill gärna veta mer.
Och på den noten, vem var aktiv under 95-00 i Malmö-Lund? writers och crews.
Propps till AY också, litet crew som ändå kommer in med en ny fräsh stil för Skåne.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!