2010-06-13, 22:28
Medlem
Disembowlers avatar
Såg en MRDNER på pågan i yarden i fredags
Citera
2010-06-14, 14:38
Bannlyst
är det MRD som ligger bakom "secret wars" målningen på cementa? (kan tänka mig det)
hittade även MRD & BÅG's "secret spot" uppe på cementa i helgen hehe.
Mycket AMAZ, MRD, SW, BON, DSE, MEKR, CFO, O2W på cementa. det mesta ser ut att vara nytt men där sitter fortfarande en & annan gammal grej.
var någonstans brann det på cementa?
Citera
2010-06-14, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flamingoo
Nån som har bilder på målningarna från Siesta festivalen i hässleholm, de lagliga?

ja vore soft om någon kunde slänga upp bilder så man får titta!
Citera
2010-06-14, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bozaii
är det MRD som ligger bakom "secret wars" målningen på cementa? (kan tänka mig det)
hittade även MRD & BÅG's "secret spot" uppe på cementa i helgen hehe.
Mycket AMAZ, MRD, SW, BON, DSE, MEKR, CFO, O2W på cementa. det mesta ser ut att vara nytt men där sitter fortfarande en & annan gammal grej.
var någonstans brann det på cementa?

Vad är "cementa" för nåt?
Citera
2010-06-15, 00:02
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:

Cementa är ett företag i Limhamn som ligger i dvala.
Citera
2010-06-15, 00:11
Medlem
Citat:

Cementa är ett nice fame. Var det ligger är kanske dumt att skriva här men fråga runt så kommer folk säkert att berätta för dig. Det är i malmö-området iallafall.

Det är ingen här som har någon slags anknytning till tågverksamheten i Skåne och kan förklara varför det får rulla så mycket grejer nuförtiden? Förr skyllde folk på kylan, men jag, som vanependlare, ser ofta samma rull flera dagar efter att jag såg det för första gången och vad jag förstår försöker dem jobba mot detta?
Citera
2010-06-15, 20:43
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvaiyardhett
Cementa är ett nice fame. Var det ligger är kanske dumt att skriva här men fråga runt så kommer folk säkert att berätta för dig. Det är i malmö-området iallafall.

Det är ingen här som har någon slags anknytning till tågverksamheten i Skåne och kan förklara varför det får rulla så mycket grejer nuförtiden? Förr skyllde folk på kylan, men jag, som vanependlare, ser ofta samma rull flera dagar efter att jag såg det för första gången och vad jag förstår försöker dem jobba mot detta?

Håller med här, nu för tiden rullar det i veckor
Citera
2010-06-16, 12:21
Bannlyst
hehe, klart man vill veta men de som får saker som rullar borde vara glada.
ja har en teori som kan stämma till en del och det är att det är sommar tider och folk går på semester.
men de känns ändå för tidigt att gå på semsester änn.
Citera
2010-06-21, 22:06
Medlem
Viva-La-Revolucion-Motherfucker.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Såg en MRDNER på pågan i yarden i fredags
På tal om MRD, nån aning om varför de spittar så mkt?
Ser rätt ofta nån nerspittad piece på smålands. Ok om den var asful och körde över en MRD men var annars ska man börja träna?
Citera
2010-06-22, 00:18
Medlem
ugvyfc1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viva-La-Revolucion-Motherfucker.
På tal om MRD, nån aning om varför de spittar så mkt?
Ser rätt ofta nån nerspittad piece på smålands. Ok om den var asful och körde över en MRD men var annars ska man börja träna?
De spittar även en hel del utanför smålands, likaså med boof.
Citera
2010-06-22, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ugvyfc1
De spittar även en hel del utanför smålands, likaså med boof.

Ja sjukt trist med sånt. Dock ska man kanske inte blanda sig i enskilda beefs. Svårt att spekulera och bedömma hit och dit i sådana saker på ett internetforum..

Har förvövrigt sett flera nya, stora produktioner ute vid svågetorp av bland annat ETC vilket alltid är kul!
Citera
2010-06-22, 19:06
Medlem
Viva-La-Revolucion-Motherfucker.s avatar
Nej men det jag gör på smålands blir alltid nerspittat. Har inget emot det eftersom jag bara vill få bort det jag gjort så ingen ser det. Men fattar bara inte, blir dem sura av att folk börjar med graff lr vad?
Sett några nya stora AY mitt i stan i Lund också.
Senast redigerad av Viva-La-Revolucion-Motherfucker. 2010-06-22 kl. 19:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in