2009-06-15, 20:30
Medlem
albostyles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Såg dock riktigt mycket BST och MIS när jag var i Stockholm förra veckan.

A men punk är inte från stockholm.
Citera
2009-06-15, 21:14
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albostyle
A men punk är inte från stockholm.
vem påstod det?

Edit: Aha nu förstod jag sammanhanget, ursäkta...
Senast redigerad av smaksak 2009-06-15 kl. 21:18.
Citera
2009-06-16, 00:37
Medlem
Brunnsparkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albostyle
snarare bst från götet.

Vet att detta blir lite off topic, men jag tänkte uppdatera mig lite nu när vi ändå är i farten.. Så nu, till saken, Sumo? i Bst?
http://3.bp.blogspot.com/_sWLV0hMHuBE/SjD1UZxH59I/AAAAAAAAAf0/sR_1MORb244/s1600-h/DSC02222.JPG

Sen är jag jävligt sugen på att veta vad som händer i lund, har aldrig varit där men är riktigt sugen på att ta mig en sväng förbi nu i sommar. Inte bara för att staden är fin, men det verkar vara en sjyst scen där också, eller är det bara fotologarna som är bra på att välja sina bilder?
Har förstått att Ay och dinma's är stora där men det kan väl inte vara allt?

en fin redovisning av vad som händer och fötter, med lite bilder i hade inte suttit fel nu såhär runt kvällskvisten.

Peace
Senast redigerad av Brunnsparken 2009-06-16 kl. 00:41.
Citera
2009-06-16, 20:38
Medlem
pENNYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunnsparken
Vet att detta blir lite off topic, men jag tänkte uppdatera mig lite nu när vi ändå är i farten.. Så nu, till saken, Sumo? i Bst?
http://3.bp.blogspot.com/_sWLV0hMHuBE/SjD1UZxH59I/AAAAAAAAAf0/sR_1MORb244/s1600-h/DSC02222.JPG

Sen är jag jävligt sugen på att veta vad som händer i lund, har aldrig varit där men är riktigt sugen på att ta mig en sväng förbi nu i sommar. Inte bara för att staden är fin, men det verkar vara en sjyst scen där också, eller är det bara fotologarna som är bra på att välja sina bilder?
Har förstått att Ay och dinma's är stora där men det kan väl inte vara allt?

en fin redovisning av vad som händer och fötter, med lite bilder i hade inte suttit fel nu såhär runt kvällskvisten.

Peace

Det går mycket vågor i lund, ena veckan kan det komma upp hur mycket tags som helst och sen är det torrt i 3 veckor. Men om du tittar lite längre bak i tråden när det snackades mycket om lund så är det ungefär samma personer som målar fortfarande. Vissa mer och vissa mindre, Micro fick upp en del ganska snabbt men det verkar som han ligger lite på latsidan just nu i Lund. Pieces finns det många av men det är mycket utspritt och svårt att hitta om man inte redan vet ställena. Lättast är det att ta en sväng mot max hamburgare vid Kung Oskars bro och titta runt i det området där samt lite längre ut på linjen.

Ha det trevligt i lund.
Citera
2009-06-16, 21:23
Medlem
Snabeltands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pENNY
Det går mycket vågor i lund, ena veckan kan det komma upp hur mycket tags som helst och sen är det torrt i 3 veckor. Men om du tittar lite längre bak i tråden när det snackades mycket om lund så är det ungefär samma personer som målar fortfarande. Vissa mer och vissa mindre, Micro fick upp en del ganska snabbt men det verkar som han ligger lite på latsidan just nu i Lund. Pieces finns det många av men det är mycket utspritt och svårt att hitta om man inte redan vet ställena. Lättast är det att ta en sväng mot max hamburgare vid Kung Oskars bro och titta runt i det området där samt lite längre ut på linjen.

Ha det trevligt i lund.
Kung oskars bro? Hoppas du menar under, för ovanför finns det väll inte så mkt o kolla på
Citera
2009-06-16, 22:12
Medlem
pENNYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabeltand
Kung oskars bro? Hoppas du menar under, för ovanför finns det väll inte så mkt o kolla på

Hoppas du skämtar med frågan i så fall. Missade du texten där jag skrev att han skulle titta runt i området? Inte så svårt att lista ut vart det finns pieces om man står upp på bron och tittar runt.
Citera
2009-06-16, 22:52
Medlem
Brunnsparkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pENNY

Ha det trevligt i lund.

Tack för informationen!
vilka är det som är igång om man ser det på det stora hela? är det bara dinma och ay?
Citera
2009-06-17, 13:15
Medlem
pENNYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunnsparken
Tack för informationen!
vilka är det som är igång om man ser det på det stora hela? är det bara dinma och ay?

Mrd, Boof, Kc, Hr, Lux, Heds, är väl resten då som kör någorlunda mycket. Om du hänger i lund 1-2 veckor och flänger runt i stan så kommer du att få ett bättre helhets intryck.
Citera
2009-06-20, 21:07
Medlem
Snabeltands avatar
Jävelen vad det körs nu i Lund!
Citera
2009-06-20, 23:12
Medlem
Disembowlers avatar
Vilka kör?
Citera
2009-06-20, 23:16