Vi blir kåta av att se er nakna, och utgår från att det funkar lika åt andra hållet
Ungefär så. Speciellt är vi trötta på att kvinnor ska dölja sig hela tiden, hålla för brösten i tid och otid etc. Det är ingen tillfällighet att vi vill att de ska ta av kläderna. Låt oss se! Men män är väl mer visuellt orienterade
Jag är tjej och älskar att se killar som går runt nakna.
Jag är sådan som alltid studerar folk och vad är bättre än en kille som är naken.
Jag studerar varje centimeter på killens kropp och sen så drar jag oftast med han till sängen efter ett tag och fortsätter att följa varje kontur på hans kropp med mitt finger.
Men där emot skulle jag aldrig kunna gå runt naken själv, tycker det är obehagligt.
Alltså ärligt talat så ser nästan killar med mycket muskler ännu fånigare ut. För då ser skrevet mindre ut. Som om de liksom hängt en nyfödd ökenråtta mellan benen.
Ja vad säger man, ökenråtta. Där fick vi alla karlar.
haha, vilken fjantig tråd.
Det är ju verkligen intetsägande att generalisera på detta viset. Alla är ju olika skapta och det som är snyggt för en är fult för en annan.
Jag tycker vissa människor är snyggare nakna än andra, men eftersom jag är en heterokille så föredrar jag givetvis en naken kvinna framför en naken man.
Tänder tjejerna på killar som är muskulösa? Nu menar jag inte som bodybuilder utan helt vanligt muskelseendet. Magrutor etc.
inte musklerna i sig, men en hälsosam kropp. i alla fall för mig. hellre en spinkig kille än en tjockis eller en muskel-idiot. Helst dock en normal kille, lagom stor så kramarna känns mysiga och beskyddande.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!