2009-10-08, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brisingamen
Jag gillar nakna killar både med stånd och utan
Erkänn att du är en nymfoman som tänker på kukar hela tiden.
Citera
2009-10-08, 10:11
Medlem
De flesta människor är fula när de är nakna, det är därför som de flesta bär kläder på kropparna.
Citera
2009-10-13, 09:42
Medlem
Män ÄR ju härliga nakna! Jag gillar också när min man bara har tröja på sig och inget mer .
Citera
2009-10-13, 16:28
Medlem
Man kan ju vända på frågan, varför tror tjejer att de är snygga nakna? Vissa är det verkligen men det stora flertalet är högst medelmåttiga.
Citera
2009-10-13, 16:34
Medlem
Klart att jag vill hellre ha en tavla på en naken tjej än en tavla på en naken man. Hans snopp kan ju vara större än min och då skulle jag känna mig underlägsen.
Citera
2009-10-13, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skincare
Man kan ju vända på frågan, varför tror tjejer att de är snygga nakna? Vissa är det verkligen men det stora flertalet är högst medelmåttiga.
Ja det kan man undra. Så fort byxorna åker av så blir många tjejer automatiskt skitfula, alla halvfeta tjejer har ju tex byxor på sig enbart för att forma fettet som dom vill att det ska se ut.

Jävla bedrägeri.
Citera
2009-10-13, 21:26
Medlem
BagareBengts avatar
99.99999 % av alla människor ser bättre ut med någon form av trosa/kalsong.

Nakna snubbar med icke-erigerad penis ser dessutom rent löjliga ut.
Citera
2009-10-13, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BagareBengt

+1
Citera
2009-10-13, 22:12
Medlem
Staffords avatar
för att vissa av oss ÄR snygga nakna, Ser ut som en bronsfärgad jävla Adonis, kunde haft mig som förebild för många grekiska statyer. Men visst de flesta killar OCH tjejer som gillar att kolla på Idol och äta Tacos med glass som efterrätt gör rätt i att inte visa sig utan kläder annat än för deras mulliga fula partners
Citera
2009-12-18, 16:20
Medlem
pl0p3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BagareBengt

En erigerad penis ser ju bra mycket löjligare ut än en icke-erigerad.
Det ser ju skitroligt ut när man traskar runt med stånd.
Citera
2009-12-18, 16:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RedQueen
Jag måste fråga. Jag och mina tjejkompisar har undrat.

Först kan jag ju säga att det här absolut inte är en hata-killar tråd. Speciellt inte hata-nakna-killar.

Men hur kommer det sig att så många killar verkar ha fått för sig att de liksom genrellt är snygga nakna? Att en naken kille bara så där är något som tjejer tycker är skitsnyggt och blir vrålkåta av? Ni ser faktiskt rätt fåniga ut nakna, egentligen.

Ni kan vara hur snygga som helst i ett par fina boxershorts, men helt näck funkar inte på samma sätt. Paketet liksom bara hänger där och dinglar och ser rätt löjligt ut. Och bakifrån liksom, med er livrädda lilla fyrkantiga rumpa.

Ja..ni fattar.

Alla, ja alla (hetero) tjejer jag känner tycker att en naken kvinna är mycket vackrare att se på än en naken man. Från en rent estetisk synvinkel. Det betyder alltså inte att de blir kåta på henne men bara att hon ser bättre ut helt enkelt. De skulle tex hellre sätta upp en tavla hemma med en naken kvinna än en naken man.

Jag tror det kanske kan komma från att killar kan bli kåta av en naken tjej och då liksom förutsätter de att det alltid fungerar likadant tvärtom? Eller vad är det egentligen?

Känner inte alls igen mig i detta, du måste nog sluta ragga på pojkar hjärtat,
Citera
2009-12-18, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedQueen
Jag måste fråga. Jag och mina tjejkompisar har undrat.

Först kan jag ju säga att det här absolut inte är en hata-killar tråd. Speciellt inte hata-nakna-killar.

Men hur kommer det sig att så många killar verkar ha fått för sig att de liksom genrellt är snygga nakna? Att en naken kille bara så där är något som tjejer tycker är skitsnyggt och blir vrålkåta av? Ni ser faktiskt rätt fåniga ut nakna, egentligen.

Ni kan vara hur snygga som helst i ett par fina boxershorts, men helt näck funkar inte på samma sätt. Paketet liksom bara hänger där och dinglar och ser rätt löjligt ut. Och bakifrån liksom, med er livrädda lilla fyrkantiga rumpa.

Ja..ni fattar.

Alla, ja alla (hetero) tjejer jag känner tycker att en naken kvinna är mycket vackrare att se på än en naken man. Från en rent estetisk synvinkel. Det betyder alltså inte att de blir kåta på henne men bara att hon ser bättre ut helt enkelt. De skulle tex hellre sätta upp en tavla hemma med en naken kvinna än en naken man.

Jag tror det kanske kan komma från att killar kan bli kåta av en naken tjej och då liksom förutsätter de att det alltid fungerar likadant tvärtom? Eller vad är det egentligen?

Jag tycker jag är snygg naken med stånd, dock kan jag hålla med om att en slak kuk ser löjlig ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in