2009-12-19, 21:34
Bannlyst
Vi är grekiska gudar. Vissa av oss. Så har det alltid varit.
Citera
2010-03-21, 22:35
Medlem
C0ldWaT3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanintuss
inte musklerna i sig, men en hälsosam kropp. i alla fall för mig. hellre en spinkig kille än en tjockis eller en muskel-idiot. Helst dock en normal kille, lagom stor så kramarna känns mysiga och beskyddande.

Jag skulle säga tvärt om ,som kille då, jag vill gärna ha en musulös kropp med stora muskler och hellre lite fett. Märk lite ... alltså inte tjock men mer än Tyler Durden. Än att vara smal och ha lite muskler. Självklart så kan vissa tjejer vara snygga helt nakna men jag tycker majoriteten gör sig bättre med lite underkläder, blir vackare om man döljer de mest intima delarna på något sätt. Med män så säger jag samma sak, rent estetiskt och inte sexuellt då, en vältränad kropp i kalsonger är ju sjukt snyggt, penisar vill jag inte se. Min egen kropp helt naken har jag dock inget problem med och kollar gärna på näck. När jag var mindre vältränad var jag obenägen att gå runt näck, i kalsoner eller ens med bar överkropp. Men allt eftersom jag börjar bli mer vältränad njuter jag mer och mer att se mig själv naken. Generellt kan jag säga att jag tycker man är snyggare med kläder, både man och kvinnor, flrutom mig själv. Men i samtliga ovanstående fall förutsätter det att det är en snygg kropp. alltså har man inte en fin kropp är alltid kläder att föredra, även när det gäller mig själv när jag var i sämre form, precis som jag skrev ovan.

Citat:
Ursprungligen postat av Wha-A
Och varför tror killar att vi tjejer går igång av att se dom runkandes i cam(exempelvis)? Jag blir bara grymt äcklad

Det tror vi inte heller men blockidioter finns det alltid, även bland tjejer som kan sitta och pulla i cam, varför gör folk så, bland det vidrigaste jag kan tänka mig!!
Citera
2010-03-21, 23:43
Medlem
Först av allt, hur många brudar är snygga nakna då?

Det är ju därför jag drar mig ...

Liksom, hur många fitta brudar finns det? Som dessutom inte har hunnit börjat åldras? Det skall ju supas o fläskas till sig så förjävligt dessutom.

Min personliga åsikt är väl att det är svårt att få ben som matchar överkroppen, sålänge man har det och är muskulös så borde ju killen vara snygg.

En rund hårig ölmage, manboobs, hår under armar, på bröst, röv osv, liten penis med hårig pung osv lär ju däremot inte vara någon höjdare.

Kön är fula, jag håller med. Men jag tycker min penis är snygg i profil när han är hård o glad. Vad en brud hade tyckt vet jag inte.

Jag tycker min rumpa är rätt fin?

http://farm4.static.flickr.com/3346/...df7ae132_o.png

OHYEAH!

Hade hellre tagit mig själv än många brudar ;D
(Och det gör jag ju också ..)

Jag vet inte var jag ligger rent generellt, men nej, jag tycker långifrån att alla nakna kvinnor är snyggare än nakna män. Det finns ju dock snygga kvinnor med. Men som sagt, då talar vi fitta, rätt hårda vältränade brudar. Enorma höfter, hängbröst och värsta gräddbakelsen till mage går fetbort.

Finns inget värre än fläskiga brudar som skall fläka ut sig på typ klubb6.se med sina blöta kön och diverse tillhyggen i högsta hugg.. Liksom, nej, jag behöver inte se...

Precis lika patetiskt och illa med män som har bilder på sin penis dock ..

Jag tycker fit är fint, kille som tjej.

Kvinnor som säkert fungerar nakna:
http://www.tmuscle.com/forum_images/...Rating_9_4.jpg
http://www.tmuscle.com/forum_images/...her_office.jpg
http://www.tmuscle.com/forum_images/...a_marie_03.jpg

Män som säkert visst är snygga nakna:
http://www.tmuscle.com/forum_images/...Neveux_468.jpg
http://www.tmuscle.com/forum_images/..._Reiff_268.jpg

Tyyyyp.

Inse att människor är rätt fula rent generellt, än mer gamla människor och sunkiga kroppar.

Varför tror alla brudar att de är snygga nakna / när de visar könet även om de är gamla, hängiga o feta av bara helvete?
Citera
2010-03-21, 23:45
Medlem
1339s avatar
För att vi ÄR jävligt snygga nakna?

Iaf jag.
Citera
2010-03-21, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1339
För att vi ÄR jävligt snygga nakna?

Iaf jag.

haha jaa då är vi väl 2
Citera
2010-03-22, 01:43
Medlem
Krackels avatar
+1 :d
Citera
2010-03-22, 13:00
Medlem
Ratads avatar
Jag lovar att börja klä mig anständigt.
Citera
2010-03-22, 18:05
Medlem
ekoapelsins avatar
Kön är fula, en kvinna är 100% snyggare med några snygga underkläder på sig (korsett, ja tack), en man är snyggare i ett par tighta boxershorts.
En närbild av en fitta är bland det vidrigaste man kan skåda på kroppen. Skönt att vara i, fult att titta på.

Själv så har jag tighta boxershorts som jag låter tjejen skala av. Då blir de kåta.
Citera
2010-03-22, 21:27
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedQueen
Jag måste fråga. Jag och mina tjejkompisar har undrat.

Först kan jag ju säga att det här absolut inte är en hata-killar tråd. Speciellt inte hata-nakna-killar.

Men hur kommer det sig att så många killar verkar ha fått för sig att de liksom genrellt är snygga nakna? Att en naken kille bara så där är något som tjejer tycker är skitsnyggt och blir vrålkåta av? Ni ser faktiskt rätt fåniga ut nakna, egentligen.

Ni kan vara hur snygga som helst i ett par fina boxershorts, men helt näck funkar inte på samma sätt. Paketet liksom bara hänger där och dinglar och ser rätt löjligt ut. Och bakifrån liksom, med er livrädda lilla fyrkantiga rumpa.

Ja..ni fattar.

Alla, ja alla (hetero) tjejer jag känner tycker att en naken kvinna är mycket vackrare att se på än en naken man. Från en rent estetisk synvinkel. Det betyder alltså inte att de blir kåta på henne men bara att hon ser bättre ut helt enkelt. De skulle tex hellre sätta upp en tavla hemma med en naken kvinna än en naken man.

Jag tror det kanske kan komma från att killar kan bli kåta av en naken tjej och då liksom förutsätter de att det alltid fungerar likadant tvärtom? Eller vad är det egentligen?
Jag kan bara säga att jag håller med dig. En kvinna är vacker med och utan kläder, men en naken man är fanimig inte vacker och då menar jag ur en estetisk synvinkel. Har skrivit något om detta tidigare men hittar det inte...
Citera
2010-03-22, 22:03
Medlem
Ja!s avatar
En tränad manskropp är snygg. Den kanske inte är uppkåtande på samma sätt som en kvinnokropp, men den är estetiskt tilltalande. I denna tråd: ett jävla gnäll från otränade män och tjejer som bara fått otränade män.

@aliquis
jag tycker också att min röv är snyggare än många tjejers
Citera
2010-03-22, 22:04
Medlem
GainomaxamoniaGs avatar
Jag måste bara säga att ett par redigt sexiga underkläder slår nakenhet i estetiskt syfte på båda sidorna. Dock är känslan av nakenhet en annan fråga.
Citera
2010-03-22, 22:12
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GainomaxamoniaG
Jag måste bara säga att ett par redigt sexiga underkläder slår nakenhet i estetiskt syfte på båda sidorna. Dock är känslan av nakenhet en annan fråga.
Precis. Underkläder formar och håller sakerna på plats (på båda könen) utan att det för den delen känns för påklätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in