• 3
  • 4
2008-06-17, 18:42
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Jag är bisexuell så för mig så är en kvinna till lika effektivt. Kvinnor kan tillfredställa mig lika bra om inte bättre. Här skall inte delas på nån man, de får dela på mig Men är man inte bi så är det nog trevligare med två män.

Aha, smart tänkt att de får dela på dig
Citera
2008-06-17, 18:51
Medlem
Zorshas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Jag är bisexuell så för mig så är en kvinna till lika effektivt. Kvinnor kan tillfredställa mig lika bra om inte bättre. Här skall inte delas på nån man, de får dela på mig Men är man inte bi så är det nog trevligare med två män.

Aj si.
Men grejen för mig att jag ser på sex med kvinnor på ett helt annat sätt än sex med män.
Med en kvinna vill jag ha mjukare, intimare, vackrare sex, ensam.
Med män kan det gärna bli porrigare.
Där finns utrymme för fler o andra saker. O personer.
Citera
2008-06-17, 23:00
Medlem
pzbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jensofsweden
Du har ju precis fått svar på din fråga Einstein. Varför ställa samma fråga igen?
Jag ställde absolut inte samma fråga igen. Det finns många olika sätt att ha gangbang på, jag antydde ett specifikt scenario och sedan följde frågan med om det skulle funka med andra sätt. Varför svarar du överhuvudtaget på tråden när du ändå inte tillför något vettigt alls?

Dessutom tycker jag personligen att fantasin kan vara upphetsande, men skulle nog inte kunna gå med på att ta steget att utföra själva akten. Det funkar som sagt på fantasin och på porrfilm, men där tar det nog stopp för mig.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in