• 1
  • 2
2008-06-17, 00:21
Medlem
pzbes avatar
Jag har alltid undrat om tjejer i allmänhet tänder på tanken av att knulla med flera killar samtidigt. Klart det är individuellt, men min uppfattning är att det är en ganska vanlig fantasi bland det kvinnliga könet. Däremot känns det som att trekant är mer förekommande i fantasin än gangbang. Så min fråga lyder såhär:

Tänder ni på tanken att två killar knullar er i en dubbelmacka (en i fittan, den andra i analen) samtidigt som du suger av en kille och runkar av två med händerna?
Citera
2008-06-17, 00:35
Medlem
Ösps avatar
Nej. Jag äcklas.
Citera
2008-06-17, 00:43
Medlem
LoZions avatar
Alltså, det känns som att både avsugningen och avrunkningarna skulle bli rätt kassa... Man får ha grym simultankapacitet :P

Nej, det där scenariot tände jag inte på det minsta.
Citera
2008-06-17, 00:47
Bannlyst
Ja, naturligtvis...
Citera
2008-06-17, 00:53
Medlem
Nakenchocks avatar
Nej, inte ett dugg. Totalt avtändande och inget jag fantiserar om.

Hellre en man som slickar min klitoris och tungknullar mig och en annan som suger och nafsar i mina bröstvårtor. Det kan jag däremot fantisera om, men inget jag känner för att göra IRL däremot.
Citera
2008-06-17, 00:54
Medlem
RedQueens avatar
Nej, det låter rätt äckligt och absolut inte tillfredställande.

Jag håller med Nakenchock.
Senast redigerad av RedQueen 2008-06-17 kl. 00:56.
Citera
2008-06-17, 01:00
Medlem
Eztrellas avatar
Det där är bara för mkt...
Citera
2008-06-17, 01:03
Medlem
Psyko Dads avatar
Det där låter som ngn jävla gangbang p-rulle & kanske är ngr killars fantasi. Men för tjejer som går med på sånt så ska de väl antaligen vara porrskådisar få fett med pengar för det eller så kan det vara ngn som varit utsatt för sexuella övergrepp & lider av självförakt som kan genomlida ngt sånt frivilligt.

Det där är för mig bara totalt vidrigt.
Citera
2008-06-17, 01:38
Medlem
pzbes avatar
Så gruppsex går bort totalt eller bara just på det här sättet som beskrivs i frågan? Alla verkar ju vara äcklade av tanken. Funkar det med trekant, gruppsex, eller gangbang med flera killar för er eller inte alls?

Tycker för övrigt att det är rätt intressant att veta vad just tjejer tänder på när det gäller sånt här. Är det tändande med två killar i fantasin? Bli dubbelmackad t.ex.
Citera
2008-06-17, 01:42
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pzbe
Så gruppsex går bort totalt eller bara just på det här sättet som beskrivs i frågan? Alla verkar ju vara äcklade av tanken. Funkar det med trekant, gruppsex, eller gangbang med flera killar för er eller inte alls?

Tycker för övrigt att det är rätt intressant att veta vad just tjejer tänder på när det gäller sånt här. Är det tändande med två killar i fantasin? Bli dubbelmackad t.ex.

Dubbelmackad - nej tack. Däremot att de ger mig njutning och bara det. Jag ska inte vara något orgasmhål för dem.
Citera
2008-06-17, 01:44
Medlem
pzbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nakenchock
Dubbelmackad - nej tack. Däremot att de ger mig njutning och bara det. Jag ska inte vara något orgasmhål för dem.
Det kan ju faktiskt vara så att det ger dig njutning av att dubbelmacka dig om du förstår vad jag menar. Behöver inte alls betyda att det ser dig som något orgasmhål heller, utan att alla involverade tänder på själva grejen. Sen är ju det där naturligtvis individuellt såklart.
Citera
2008-06-17, 01:47
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pzbe
Det kan ju faktiskt vara så att det ger dig njutning av att dubbelmacka dig om du förstår vad jag menar. Behöver inte alls betyda att det ser dig som något orgasmhål heller, utan att alla involverade tänder på själva grejen. Sen är ju det där naturligtvis individuellt såklart.

Visst, men nu frågade du mig vad jag tyckte. Och jag tycker så. Sedan kan resten av alla tjejer i världen tycka att dubbelmacka är en höjdare. JAG tycker inte det. Och jag kan bara utgå från min egen lust. Dubbelmacka får mig inte att tända på något sätt när jag fantiserar. Däremot att bli slickad till orgasm av flera män
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in