2008-06-17, 12:05
Medlem
jerkuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nakenchock
Bla bla bla

Okej, noted. Kan absolut hända att jag, via ovana vid hur du skriver, misstolkat dig som upprörd. Jag tycker jag försökte framhålla att jag inte på något sätt ifrågasatte din rätt att fantisera, ber om ursäkt om jag ändå framstod så.
Citera
2008-06-17, 12:09
Medlem
Ett hål i mitt hjärta

Lukas Moodysson lägger fram en intressant teori om gangbangs i filmen "Ett hål i mitt hjärta". Det nämns att män som intresserar sig för detta (för det är främst män) har som främsta syfte att få vara nära männen. En massa kukar runt om en, och i dubbelmackan nuddar man helt sonika en annan kuk. Även under avsugningarna förekommer sån beröring...

Jag TROR på den teorin. Kvinnan är mest en ursäkt, som följaktligen självklart förnedras in i det sista.
Citera
2008-06-17, 12:09
Medlem
Jensofswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pzbe
Så gruppsex går bort totalt eller bara just på det här sättet som beskrivs i frågan? Alla verkar ju vara äcklade av tanken. Funkar det med trekant, gruppsex, eller gangbang med flera killar för er eller inte alls?

Tycker för övrigt att det är rätt intressant att veta vad just tjejer tänder på när det gäller sånt här. Är det tändande med två killar i fantasin? Bli dubbelmackad t.ex.

Du har ju precis fått svar på din fråga Einstein. Varför ställa samma fråga igen?
Citera
2008-06-17, 12:11
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerkus
Okej, noted. Kan absolut hända att jag, via ovana vid hur du skriver, misstolkat dig som upprörd. Jag tycker jag försökte framhålla att jag inte på något sätt ifrågasatte din rätt att fantisera, ber om ursäkt om jag ändå framstod så.

Ingen fara. Jag ska pm:a dig någon gång när jag är riktigt upprörd så du får läsa hur jag skriver då.
Citera
2008-06-17, 12:13
Medlem
beqs avatar
Ja, det gör jag. Fast ställningen verkar bli lite ansträngande efter ett tag, men antagligen skulle man vara så upphetsad att man inte tänker på nåt sånt!
Citera
2008-06-17, 13:54
Medlem
Zorshas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Nä. Ska det vara en trekant skall det vara med två tjejer och en kille.

För ovanlighetens skull håller jag inte alls med dig.
Om jag ska ha en trekant vill jag hellre ha två killar som får mig att njuta än att dela på en man med nån annan.

Grejen är ju att det är så svårt att få till rätt vibb utan att killarna får för sig att de ska TA MIG (HAHAHAAAA!) och istället inse att det handlar om att de ska få tillfredställa mig, samtidigt.
Och jag kan visst säga att jag vill att en trekant ska gå ut på att tillfredställa MIG i första rummet, för jag kan ha vilken sorts sex jag vill o om inte killarna håller med kan de sätta på nån annan.
Det är helt enkelt den enda sortens trekant jag gillar o den enda jag vill ha.
Att bli gangbangad skulle ALDRIG falla mig in o jag tänder inte på fantasin heller.
Att bli dubbelmackad skulle ALDRIG falla mig in o jag tänder inte på fantasin heller.
Att däremot se en dubbelmacka i en våffla, det kan vara kul.
Men då identifierar jag mig inte för 5öre med bruden o kan se det ur ett annat perspektiv.
I min fantasi är jag huvudperson o då brukar jag fokusera på saker jag VILL göra.
Att ha en trekant med två heta killar är både en upphetsande tanke o nåt jag kan tänka mig IRL.
Citera
2008-06-17, 14:12
Medlem
4thFloors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralphons
Meh!
Antingen ljuger ni tjejer, eller så ljuger nästan ALLA porrfilmer... hmm

Ja usch! Det vore väl förjävligt om dom for med osanningar och felaktiga bilder av kvinnor i porrfilmerna!!
Citera
2008-06-17, 16:30
Medlem
flipis avatar
Citat:
Meh!

Vad ljuger vi om?
Fast jag tillhörde ju dem som faktiskt tände på det.
Citera
2008-06-17, 17:16
Medlem
Chis avatar
Citat:
Meh!

Hu, hemska tanke. Tänk om porrindustrin kan vara så rutten att den skulle ljuga om en sån sak. Fy fan, vart är världen på väg undrar jag bara?
Citera
2008-06-17, 18:05
Medlem
irmas avatar
absolut inte, lilla snuskhummer!
Citera
2008-06-17, 18:28
Medlem
Ja, var ska alla våra osäkra ungdomar få lära sig om hur man har sex, om inte från porr?
Vi har ju den att tacka för mycket. Nu när förnedring (till kvinnors nackdel) som att spruta på henne, spanking och nedvärderande tillmälen, deepthroat är så gott som standard i svenska sängar. Tack, porrindustrin!
Citera
2008-06-17, 18:40
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zorsha
För ovanlighetens skull håller jag inte alls med dig.
Om jag ska ha en trekant vill jag hellre ha två killar som får mig att njuta än att dela på en man med nån annan.
Jag är bisexuell så för mig så är en kvinna till lika effektivt. Kvinnor kan tillfredställa mig lika bra om inte bättre. Här skall inte delas på nån man, de får dela på mig Men är man inte bi så är det nog trevligare med två män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in