2017-10-18, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Intressant, men vad tyder på att det är han? Komiker och feminist det är ju typ 50 procent av alla komiker i Sverige eftersom, de är mer intresserade av att förkunna sina politiska ståndpunkter än att skämta. Hemlig grupp, varför detta hemlighetsmakeri? Kan folk inte bara lägga korten på bordet

Özz nujen nämns i de här kommentarerna.. Kan det vara han?

https://twitter.com/Nabila_AFR/status/919985409492385792
Citera
2017-10-18, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotmospotatis
Mycket tyder på att han är den som åsyftas i det här inlägget: https://www.instagram.com/p/BaWqX6Hg6-N/?taken-by=1337likes

Finns, som jag förstått det, ännu fler historier om honom i en hemlig grupp där tjejer outar sviniga killar. Inte medlem i den själv.

Det är han! Han är riktigt vidrig! Har vänner som blivit utsatta för honom. Vill att någon ska börja prata om honom också. Lovar att tjejer från HELA landet kommer instämma med tanke på att han lär ha utnyttjat minst en tjej i alla städer han turnerat. Det var så mina vänner blev utnyttjade.
Citera
2017-10-18, 15:12
Medlem
JayGatsbys avatar
Hade inte han en svensk tjej som han tvingade göra abort för han inte ville ha ickekurdiska barn?

Och hur ser människan ut? Vildvuxet hår och skägg åt alla håll. Jösses.
Citera
2017-10-18, 16:04
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Varför det? Det var ju Soran själv som drog igång den här diskussionen, eller? Det är ett faktum att invandrare från vissa muslimska länder har ett problem med nakenhet. Det är därför dom klär sina kvinnor från topp till tå med svarta dräkter i 40-gradig värme.

Muslimerna i min skola fick dusha ensamma i egen dusch, klart dem kan ha idrott, barn luktar väl ändå inte svett efter att de sprungit runt en timme på skolgården heller så man måste inte stå naken i en dusch efteråt. Mest svenskar som är fixerade vid att barnen måste duscha just efter idrotten annars blir man "sjuk" sa min lärarinna.
Citera
2017-10-18, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Muslimerna i min skola fick dusha ensamma i egen dusch, klart dem kan ha idrott, barn luktar väl ändå inte svett efter att de sprungit runt en timme på skolgården heller så man måste inte stå naken i en dusch efteråt. Mest svenskar som är fixerade vid att barnen måste duscha just efter idrotten annars blir man "sjuk" sa min lärarinna.
Du tycker inte att det florerar rykten om Soran Ismail just nu som är mer intressanta att diskutera än huruvida han duschade efter skolidrotten eller ej? Insuerar du för övrigt att rasifierade (islam är ju en ras/etnicitet enligt identitetspolitiska) har bristande hygien, extremt rasisiskt påstående i sådana fall.

Rykten som det här till exempel, från en annan fb-tråd: (FB) Sexokalypsen – vilka är männen som hängs ut maskerat av 1337likes på instagram? "Jag är vet alldeles säkert att P3-komikern som pekas ut är Soran Ismail. Han har både våldtagit och trakasserat 2 tjejer jag känner."

Eller det här: (FB) Sexokalypsen – vilka är männen som hängs ut maskerat av 1337likes på instagram? "Där ser man hur lite jag kan om P3-profiler. Dock så är SI den P3-profil som det talas om. Nästan helt säker på det. Han beskrivs som ett riktigt jävla äckel enligt många."
Senast redigerad av Geigerzehler 2017-10-18 kl. 16:17.
Citera
2017-10-18, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamletgranath
Det är han! Han är riktigt vidrig! Har vänner som blivit utsatta för honom. Vill att någon ska börja prata om honom också. Lovar att tjejer från HELA landet kommer instämma med tanke på att han lär ha utnyttjat minst en tjej i alla städer han turnerat. Det var så mina vänner blev utnyttjade.
Visst är han vidrig, men kan lika gärna röra sig om Magnus Betner eller Özz Nujen om enda ledtråden vi har är att det rör sig om en feministisk komiker.
Citera
2017-10-18, 17:02
Medlem
Kusmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Visst är han vidrig, men kan lika gärna röra sig om Magnus Betner eller Özz Nujen om enda ledtråden vi har är att det rör sig om en feministisk komiker.

Fast kolla på inlägget, fösta bokstaven i namnet är varken ett Ö eller M

https://i.imgur.com/4ArOFk0.png
Citera
2017-10-18, 21:45
Medlem
simonvps avatar
Usch, Soran trodde man ju var ”ren”. Såklart inte genomsnäll då han är rätt kontroversiell av sig, men det som cirkulerat de senaste dagarna...fyfan alltså...
Citera
2017-10-18, 21:50
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Jag minns tiden när det ryktades här om att han snuskat med någon 16-åring och han satt i Morgonpasset (tror jag, kanske PP3), som gäst, och någon antydde något - stämningen blev minst sagt jobbig innan de bytte ämne. Jag var helt säker på att det skulle redigeras bort, men det gjorde det inte. Minns inte när det var, men för minst ett år sedan.
Citera
2017-10-18, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Usch, Soran trodde man ju var ”ren”. Såklart inte genomsnäll då han är rätt kontroversiell av sig, men det som cirkulerat de senaste dagarna...fyfan alltså...
På vilket sätt skulle Soran vara kontroversiell? Kan inte tänka mig någon mindre kontroversiell person än den "feministiska komikern" Soran Ismail.
Citera
2017-10-18, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayGatsby
Hade inte han en svensk tjej som han tvingade göra abort för han inte ville ha ickekurdiska barn?

Och hur ser människan ut? Vildvuxet hår och skägg åt alla håll. Jösses.

Källa på det? Låter för sjukt. Varför dejta en svenska då?
Citera
2017-10-18, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyigbg
Källa på det? Låter för sjukt. Varför dejta en svenska då?
Feministisk komiker "krävde" flickvän på abort

Tror knappast att det var på grund utav att hon var svenska, det är nog en fjäder i hatten bland smutsiga kurder som han själv.

Som jag förstod det handlade det hela om att han inte var man nog att vilja ha ett barn och krävde därmed abort. Tösan ville behålla barnet och det är fött nu och Soran och hon har separerat på grund utav just detta. Feminist javisst!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in