Citat:
Ursprungligen postat av Castafiore
Och jag är kritisk tänkande, som Kant förespråkade.

Om du är en kritiskt tänkande individ kommer du förr eller senare att bli gaskammarrevisionist.

Då får du hoppas att Sverige inte på order av yttrandefrihetsfientliga EU-byråkrater infört de kvasibolsjevikiska repressionslagar som exempelvis Schweiz, Belgien, Frankrike, Österrike och Tyskland har - för i sådana fall måste du tiga med ditt tvivel om du inte är beredd att fängslas i åratal för den "kätterska" vägran att tro.
Trådens ämne är dock något annat, jag rekommenderar, för att kunna närma sig Hitlers komplicerade läggning och de valmöjligheter han hade under ett allt mer dödsdömt världskrig, läsning av Irvings monumentala
Hitler's War, även om jag på vissa punkter inte är ense med honom. I dessa ord från ett förord har han dock helt rätt:
http://www.codoh.com/irving/irvhitwar.html
Citat:
"---If he was an incorrigible anti-Semite, what are we to make of the urgent edict issued "to all Gau directorates for immediate action" by his deputy, Rudolf Hess, during the infamous Night of Broken Glass in November 1938, ordering an immediate stop to such outrage "on orders from the very highest level"? Every other historian has shut his eyes and hoped that this horrid, inconvenient document would somehow go away. But it has been joined by others, like the extraordinary note dictated by Staatssekretar Schlegelberger in the Reich Ministry of Justice in the spring of 1942: "Reich Minister Lammers," this states, referring to Hitler's top civil servant, "informed me that the Führer has repeatedly pronounced that he wants the solution of the Jewish Question put off until after the war is over." Whatever way one looks at this document it is incompatible with the notion that Hitler had ordered an urgent liquidation program. (The document's original is in Justice ministry file R22/52 in the archives at Koblenz.)---"